برگزاری اولین همایش پلیس گمرک کشور سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا

سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از برگزاری اولین همایش پلیس گمرک کشور که از ارکان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی است خبر داد.
4.2/5 - (4 امتیاز)

برگزاری اولین همایش پلیس گمرک کشور سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اولین همایش پلیس گمرک کشور خبر داد که از ارکان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی است.

سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا  برگزاری اولین همایش پلیس گمرک کشور
سردار رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا برگزاری اولین همایش پلیس گمرک کشور

سردار “حسین رحیمی” با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی نقش بسیار مهمی در پیشگیری و مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی دارد و در این مسیر پلیس گمرک می تواند نقشی کلیدی را در مبادی تجاری کشور داشته باشد،عنوان داشت:تلاش داریم تا در مجموعه پلیس امنیت اقتصادی با شناخت دقیق مولفه های مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده نماییم.

وی با اشاره به اینکه پلیس گمرک از جمله بخش ها و ارکان پلیس امنیت اقتصادی است که باید به درستی وظایف ومسئولیت های آن تبیین و تشریح شود،عنوان داشت:به همین منظور اولین همایش کشوری پلیس گمرک با حضور مسئولان لشکری و کشوری در نهم و دهم مرداد ماه سال جاری ( دوشنبه و سه شنبه ) برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه امروز خلا عدم حضور پررنگ پلیس گمرک در مبادی رسمی کشور مشهود است و همین موضوع در حوزه قاچاق کالا چالش ها و مشکلاتی را برای کشور به دنبال داشته است، بیان داشت:بدون شک پلیس گمرک می تواند در بحث مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی و شناسایی و مرتفع نمودن بسترهای آسیب زا در فرایند ورود و خروج کالا از طریق مبادی رسمی کشور سهم و جایگاه ویژه ای را داشته باشد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک پاسخ ارائه کنید