عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سایه امنیت و آرامش در پایتخت

عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سایه امنیت و آرامش در پایتخت از زبان سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ از حضور پلیس.
3/5 - (2 امتیاز)

عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سایه امنیت و آرامش در پایتخت از زبان سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ.

عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سایه امنیت و آرامش در پایتخت سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ
عزاداری در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در سایه امنیت و آرامش در پایتخت سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس تهران بزرگ

سردار محمدیان با شاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) در شهر تهران،گفت:مراسم عزاداری در این روزها و شب های حزن انگیز،در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.

سردار عباسعلی محمدیان،با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفایش،درباره تدابیر پلیس پایتخت در برگزاری این مراسم طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)،گفت:تمهیدات پلیس پایتخت برای عزاداری های شب های محرم،از همان شب اول آغاز شد و بر این اساس نسبت به شناسایی محل های برگزاری مراسم عزاداری اقدام و توصیه های لازم در حوزه های انتظامی و ترافیکی به متصدیان و مسئولان هیات مذهبی مساجد،تکایا و حسینیه ها ارایه شد.

وی با بیان این که با مسئولان بیش از 12 هزار حسینیه،مسجد و تکیه طی جلسات متعدد هماهنگی های لازم به عمل آمد تا در هنگام اجرای مراسم عزاداری برای شهروندان و خصوصا اماکنی همچون بیمارستان ها،خانه های سالمندان و…. مزاحمتی ایجاد نشود،خاطر نشان کرد:در این ایام و خصوصا شب های دهه اول محرم،ماموران و کارشناسان انتظامی و ترافیکی ضمن حضور در محل های از پیش تعیین شده در راستای خدمت رسانی به شهروندان،به انجام امور ترافیکی و انتظامی پرداختند تا مشکلاتی برای عزاداران در شب های محرم ایجاد نشود.

محمدیان تصریح کرد:ماموران پلیس در این شب ها با حضور محسوس و نامحسوس خود،نسبت به تامین امنیت و آرامش شهروندان و خصوصا عزاداران،در حوزه های انتظامی و ترافیکی دوشادوش عزاداران حسینی(ع) به عزاداری نیز پرداختند.

رییس پلیس پایتخت،با اشاره به این موضوع که خوشبختانه در طول این 10 شب مشکل و مساله خاصی برای عزاداران چه از نظر انتظامی و چه از نظر موقعیت های ترافیکی وجود نداشته است،افزود:در مناطقی که باید تمهیدات ترافیکی ایجاد می شد،این موضوع با دقت نظر بالایی انجام شد تا ضمن راحتی عبور و مرور برای شهروندان دسته های عزاداری بتوانند مراسم خود را اجرا کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و ماموران فرماندهی انتظامی پایتخت برای تثبیت امنیت و آرامش شهروندان، بیان داشت:خوشبختانه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در کمال آرامش و امنیت کامل برگزار شد و شهروندان و عزاداران حسینی(ع) در سایه تلاش ماموران و کارکنان انتظامی پلیس پایتخت به برپایی عزاداری برای سرور و سالار شهیدان پرداختند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 376

یک پاسخ ارائه کنید