دستگیری سارق کله پست های مخابراتی در شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی

دستگیری سارق کله پست های مخابراتی در شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرری دستگیری سارق سابقه دار محدوده امین آباد خبر داد.
4/5 - (1 امتیاز)

سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کله پست های مخابراتی در محدوده “امین آباد” و کشف 9 پرونده سرقت،خبرداد.

دستگیری سارق کله پست های مخابراتی در شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی
دستگیری سارق کله پست های مخابراتی در شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی


سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت:در پي وقوع چند فقره سرقت کله پست های مخابراتی در محدوده “امین آباد” شهرستان ری که باعث اخلال در خطوط تلفن و اینترنت منطقه شده بود،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 173 این فرمامندهی قرار گرفت.

ماموران کلانتری امین آباد با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به دست آوردند متهم یا متهمان با استفاده از اره آهن بر،باجه های مخابراتی را تخریب و کله پست های مخابراتی را سرقت کرده اند.

مأموران کلانتری امین آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل های جرم،در نهایت در هشتم مرداد امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود،شناسایی کردند.بلافاصله با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده “امین آباد” مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:متهم حدودا 26 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 9 فقره سرقت کله پست های مخابراتی در محدوده “امین آباد” اعتراف كرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی متهم و پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید