اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران توسط پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر شد

اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ دستگیر شد سرهنگ حسین باباپور از دستگیری غافلگیرانه خبر داد.
Rate this post

اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ دستگیر شد سرهنگ حسین باباپور از دستگیری غافلگیرانه خبر داد.

اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ دستگیر شد سرهنگ حسین باباپور از دستگیری غافلگیرانه خبر داد
اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ دستگیر شد سرهنگ حسین باباپور از دستگیری غافلگیرانه خبر داد

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگيري يکي از اوباش سابقه دار منطقه خاک سفيد تهران خبر داد و افزود:متهم از اعضاي باند فروش و توزيع گسترده مواد مخدر در منطقه شرق پايتخت بود که در عمليات شب گذشته ماموران در مخفيگاهش دستگير و از وي 850 گرم مواد روانگردان کشف شد.


سرهنگ “حسين باباپور” در تشريح جزييات اين خبر گفت:در پي ارجاع چندين فقره گزارش و شکايات مردمي مبني بر فعاليت مجرمانه يکي از مواد فروشان شرق پايتخت،پرونده اي در اين رابطه تشکيل و تيمي از ماموران عمليات ويژه اين پليس رسيدگي به موضوع را برعهده گرفتند.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود:در تحقيقات انجام شده از سوي ماموران مشخص شد متهم از اعضاي يک باند حرفه اي قاچاق و توزيع مواد مخدر در شرق تهران هست که ضمن اجاره يک باب منزل مسکوني اقدام به فروش مواد مخدر مي کند که اين موضوع موجي از نارضايتي را براي شهروندان به وجود آورده است.

وي در ادامه اعلام کرد:با پيگيري هاي محلي و تحقيقات گسترده و اطلاعات مفيدي که ماموران پليس در بررسي هاي ميداني به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقيق مخفيگاه متهم در محله خاک سفيد تهران شناسايي و اقدامات مقدماتي شامل اخذ مجوز قانوني جهت ورود به منزل و آماده سازي تيم عملياتي براي اقدام غافلگيرانه و دستگيري وي به عمل آمد.

اين مقام انتظامي افزود:با توجه به تکميل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضايي،مجوز قانوني براي ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تيم عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعايت جوانب قانوني با شگردهاي خاص پليسي وارد منزل متهم شدند که متهم با ديدن مامورين با يک قبضه قمه به سمت آنان حمله ور شد که در اين لحظه ماموران ضمن رعايت قانون بکارگيري سلاح و دادن هشدارهاي لازم مبني بر تسليم شدن اين شرور مواد فروش مجبور به تيراندازي هوائي شدند و درنهايت لحظاتي بعد متهم خلع سلاح شده و دستگير شد.

سرهنگ حسين باباپور با اينکه در جستجوي خانگي،850 گرم ماده روانگردان کشف شد،تصريح کرد:پليس و دستگاه قضائي مصمم است با كساني كه به نظم و آرامش عمومي شهروندان خدشه وارد مي کنند و باعث ايجاد رعب و وحشت مي شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پايان خاطرنشان کرد:به اشرار مواد مواد فروش اولتيماتوم مي دهيم تا دير نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسير شهروندي بازگردند،چراکه مطمئن باشند پليس با اشراف اطلاعاتي خوبي که دارد متهمان را در کوتاهترين زمان ممکن دستگير و آنان را به دست قانون مي سپارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 378

یک پاسخ ارائه کنید