096300 سامانه پلیس امنیت اقتصادی فراجا جهت دریافت اطلاعات و اخبار مردم

096300 سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا جهت دریافت اطلاعات و اخبار مردم در راستای مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی است.
4.5/5 - (2 امتیاز)

096300 سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا جهت دریافت اطلاعات و اخبار مردم در راستای مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی است.

096300 سامانه پلیس امنیت اقتصادی فراجا جهت دریافت اطلاعات و اخبار مردم در راستای مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم سردار رحیمی
096300 سامانه پلیس امنیت اقتصادی فراجا جهت دریافت اطلاعات و اخبار مردم در راستای مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم سردار رحیمی

سوت زنی،بهره گیری از ظرفیت مردم برای مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی.


سردار “حسین رحیمی” رئیس پلیس امنیت اقتصادی در یادداشتی به تشریح فرهنگ سوت زنی و تاثیر این پدیده در برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی پرداخت.


مساله اقتصاد؛همواره از مهمترین و اساسی ترین مسایل و موضوعات و مولفه های انسان ها و به طبع حاکمیت ها محسوب می شود و همواره در صدد دغدغه های مردم و مسئولان بوده است اهمیت و اولویت موضوعات و مسایل اقتصادی تا بدانجا است که برخی جنگ ها و بسیاری از مداخلات استعمارگران جهانی به انگیزه مسایل اقتصادی بوده است و در سال های اخیر هم لشکر کشی های آمریکا در قالب ائتلاف های مختلف بیش از هر دلیل دیگری به دلیل کسب منفعت های اقتصادی است.
مسایل اقتصادی از جذابیت های فراوان و بالایی برخوردار است و این جذابیت ها و فریبندگی آنها تا بدانجا است که برخی افراد طماع و زیاده خواه برای کسب منفعت ها و سودهای باد آورده در این مسیر تلاش می کنند تا به هر طریق و حقه و نیرنگ و به قول گفتنی راه صد ساله را یک شبه بپیمایند و دراین راه برای دست یافتن به منافع خود از هیچ جرم و جنایتی دریغ نمی ورزند و در این مسیر تنها کسب سود های باد آورده برای آنان مهم است.


همواره و بطور کلی مجرمان و خلافکاران و به عبارت ساده تر کسانی که ریگی به کفش دارند تلاش دارند تا در سکوت و خاموشی و چراغ خاموش و بدون جار و جنجال و هیاهو اقدامات مجرمانه خود را به سرانجام برسانند؛ چرا که در بستر این گمنامی و خاموشی راحت تر می توانند به منافع و مطامع خود دست پیدا کنند هر چند که برابر سنت الهی بار کج هرگز به منزل نخواهد رسید و دیر یا زود دست آنان رو خواهد شد و هرچند ممکن است در لوای گمنامی به اقدامات محرمانه خود بپردازند ولی بطور حتم سرانجام سزای اعمال خود را خواهند دید و قانون به حساب آنها خواهد رسید.


اما آنچه در این میان مورد تاکید است این است که همراهی و همکاری مردم و مشارکت آنها در هر کاری موجب انجام بهتر و سریعتر آن خواهد بود تجربه نشان داده است که هر کاری که توسط مردم و با مشارکت و همراهی و همکاری مردم انجام شود زودتر و سریعتر به سرانجام خواهد رسید. از این رو مشارکت و همراهی مردم در مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی هم می تواند عرصه را بیش از پیش بر مجرمان و مفسدان اقتصادی تنگ تر نماید.


موضوع سوت زنی از طریق سامانه 096300 از جمله موضوعاتی است که در بسیاری از نقاط دنیا مرسوم و متداول است و مردم در صورت مشاهده و مطلع شدن از هر گونه جرم و فساد اقتصادی موضوع را با مراجع مورد نظر در میان می گذارند و همین همراهی و همکاری مردم ثمرات و نتایج بسیاری را با خود به همراه دارد.


امروز هم به منظور بهره گیری از همکاری و همراهی مردم عزیزمان، پلیس امنیت اقتصادیس فراجا با راه اندازی سامانه ای با شماره 096300 آماده دریافت اطلاعات و اخبار مردم در راستای مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی است.


در روزهای اخیر شاهد تماس های بی شمار شهروندان عزیزمان با این سامانه هستیم،که این مهم نشان دهنده عزم مردم عزیزمان در برخورد با مجرمان اقتصادی است مجرمانی که زالو صفت با اقدامات مجرمانه خود (احتکار،پولشویی،اختلاس،رشا و ارتشا،ربا خواری،تبانی و …) و برای کسب سود های باد آورده، مشکلات فراوان و متعددی را در عرصه اقتصادی برای مردم ایجاد می کنند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید