فرار دختر جوان به افغانستان پس از بازگشت از فرانسه

فرار دختر جوان به افغانستان پس از بازگشت از فرانسه پس از اغفال در فضای مجازی با شگرد ازدواج و افشای هویت متهم توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ.
4/5 - (2 امتیاز)

رئیس پلیس آگاهی پایتخت سرهنگ علی ولیپور گودرزی از فرار دختر جوان به افغانستان پس از بازگشت از فرانسه خبر داد و گفت:با تلاش کارآگاهان مقصد دختر جوان برای خانواده‌اش مشخص شد.

فرار دختر جوان به افغانستان پس از بازگشت از فرانسه پلیس آگاهی تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی
فرار دختر جوان به افغانستان پس از بازگشت از فرانسه پلیس آگاهی تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کارآگاه ” علی ولیپور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی پایتخت،اظهار کرد:اواسط خرداد ماه سال جاری،مرد میانسالی هراسان به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت،به همراه دخترم به تازگی از فرانسه به ایران آمده بودیم؛در روز‌های اول سفرمان به سفارت افغانستان مراجعه کردیم و پس از پایان پروسه کار‌های شخصی در سفارت ناگهان دخترم ناپدید شد در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد.

وی افزود:پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل زندگی دختر جوان در تهران شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند،دختر گمشده با یک مرد جوان به صورت پنهانی ارتباط داشته و نقشه فرار خود را از قبل در کشور فرانسه طراحی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد:کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند،دختر گمشده توسط مرد جوان اهل کشور افغانستان در فضای‌ مجازی با شگرد ازدواج اغفال شده و فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌ های علمی و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:کارآگاهان در گام ‌بعدی با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند،دختر اغفال شده به همراه متهم به کشور افغانستان رفته و آنها اکنون در آنجا حضور دارند سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد:خانواده دختر گمشده پس از اینکه متوجه شدند دخترشان در افغانستان حضور دارد راهی کشور مورد نظر شدند تا فرد فقدانی را پیدا کنند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید