دستگیری مامور قلابی و زورگیر توسط پلیس شهر ری

دستگیری مامور قلابی و زورگیر توسط پلیس شهر ری فرماندهی انتظامی شهرری با تجهیزات نظامی تقلبی سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری.
3/5 - (1 امتیاز)

دستگیری مامور قلابی و زورگیر توسط پلیس شهر ری فرماندهی انتظامی شهرری با تجهیزات نظامی تقلبی.

دستگیری مامور قلابی و زورگیر توسط پلیس شهر ری فرماندهی انتظامی شهرری
دستگیری مامور قلابی و زورگیر توسط پلیس شهر ری فرماندهی انتظامی شهرری


سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،بیان کرد:خرداد ماه امسال در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان “ری” توسط یک مرد میانسال رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود :با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سارق با خودروهای کوئیک،پژو پارس و تیبا اقدام به زورگیری و سرقت از افراد کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی با پالایش تصویری و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان در دوم تیرماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را ردیابی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهي مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف شده است،گفت:متهم 40 ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر 10 فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در محدوده “باقرشهر” و “کهریزک” اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک پاسخ ارائه کنید