صدای تیراندازی در دولت آباد به علت تعقیب و گریز سارقین توسط پلیس ری با شلیک گلوله

صدای تیراندازی در دولت آباد به علت تعقیب و گریز سارقین توسط پلیس ری با شلیک گلوله بود سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری.
5/5 - (1 امتیاز)

صدای تیراندازی در دولت آباد به علت تعقیب و گریز سارقین توسط پلیس ری با شلیک گلوله بود.

صدای تیراندازی در دولت آباد به علت تعقیب و گریز سارقین توسط پلیس ری با شلیک گلوله سرهنگ طرهانی
صدای تیراندازی در دولت آباد به علت تعقیب و گریز سارقین توسط پلیس ری با شلیک گلوله سرهنگ محمدقاسم طرهانی
صدای تیراندازی در دولت آباد به علت تعقیب و گریز سارقین توسط پلیس ری با شلیک گلوله سرهنگ محمدقاسم طرهانی

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري 2 سارق حرفه اي و سابقه دار منزل در حين سرقت با شليک پليس در محدوده “دولت آباد” خبرداد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري صفر و یک به نقل از پلیس،سرهنگ “محمدقاسم طرهاني” گفت:نهم ارديبهشت ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر يک فقره سرقت منزل در محدوده” دولت آباد” بلافاصله ماموران کلانتري 167 براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.


وي افزود:پس از حضور ماموران کلانتري دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون يک دستگاه خودرو با پلاک جعلي آماده سرقت مي باشند.


سرهنگ طرهاني در ادامه تصريح کرد:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس، سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند با خودرو به سمت ماموران گرفته و اقدام به فرار نمودند که پس از تعقيب و گريز کوتاهي با شليک پليس هر 2 سارق زمين گير و دستگير شدندکه در بازرسي از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتري منتقل گرديدند.


فرمانده انتظامي شهرستان ري با اشاره به اينکه متهمان داراي سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتري ضمن اقرار به جرم خود به بيش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون يک مالباخته متهمان را شناسايي که در اين راستا پرونده تشکيل و سارقان براي کشف جرائم احتمالي بيشتر تحويل پليس آگاهي اين شهرستان شدند.


سرهنگ طرهاني با اشاره به اينكه دستگيري اين افراد رضايتمندي مردم را در پي داشت خاطرنشان کرد:پليس با حضور ضربتي در صحنه و انجام پيگيري هاي لازم جهت دستگيري عاملان جرم و ناامني، با جديت با افرادي که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد مي كند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 382

یک پاسخ ارائه کنید