کلاهبردار 6000 میلیاردی توسط سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ دستگیر شد

کلاهبردار 6000 میلیاردی توسط سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ دستگیر سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات از بازداشت کلاهبردار در شهر ری خبر داد.
Rate this post

کلاهبردار 6000 میلیاردی توسط سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ دستگیر سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات از بازداشت کلاهبردار در شهر ری خبر داد.

کلاهبردار 6000 میلیاردی توسط سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ دستگیر  سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات از بازداشت کلاهبردار در شهر ری خبر داد
کلاهبردار 6000 میلیاردی توسط سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ دستگیر سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات از بازداشت کلاهبردار در شهر ری خبر داد

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عامل اصلی کلاهبرداری 6000 میلیارد ریالی اموال 174 شاکی در عملیات شبانه روزی ماموران عملیات این پلیس در شهر ری خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،سرهنگ”سعید راستی”در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در پی شکایات و تجمعات 174 نفر از اعضای تعاونی مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) و تجمعات سریالی بیش از دو سال اعضاء به جهت کلاهبرداری 6000 میلیارد ریال از آنان توسط کلاهبردار حرفه ای و متواری صورت گرفته بود،بلافاصله و با توجه به حساسیت خبر،موضوع در دستور کار ویژه ماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:پس از مدتی از این روال شرکت مورد نظر به تعهدات خود عمل نکرده و با طرح شکایت هایی از آن،موضوع تحت بررسی این پلیس قرار گرفت و با بررسی های سریع و دقیق ماموران،یک متهم دخیل در این کلاهبرداری میلیاردی شناسایی و طی عملیاتی در حال نقل مکان از منزلش دستگیر شد.

این مقام انتظامی یادآور شد:فرد مذکور با مشاهده مستندات و مدارک پلیسی،در نهایت چاره ای به جز بیان حقیقت نداشت و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی،با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان یادآور شد:در این رابطه توصیه همیشگی پلیس به عنوان خدمتگزار مردم در این لباس مقدس این است که به هیچ عنوان تا قبل از بررسی و تحقیقات لازم به اینگونه وعده های فریبنده که مردم را به طمع می اندازند اقدام نکنند و در صورت مواجهه با چنین مواردی خیلی زود و به موقع پلیس را در جریان بگذارند تا همچون این پرونده شمار مالباختگان و حجم اندوخته های از دست رفته آنان بالا نرود.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید