کشف 15 هزار قرص روانگردان توسط ماموران کلانتری 173 امین آباد شهرستان ری

کشف 15 هزار قرص روانگردان و 16 لیتر شربت روان گردان توسط ماموران عملیات کلانتری 173 امین آباد فرماندهی انتظامی شهرستان ری از داخل خودرو.
4/5 - (1 امتیاز)

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 15 هزار قرص و 16 لیتر شربت روانگردان و 6 لیتر شربت تریاک خبر داد.

کشف 15 هزار قرص روانگردان توسط ماموران کلانتری 173 امین آباد شهرستان ری
کشف 15 هزار قرص روانگردان توسط ماموران کلانتری 173 امین آباد شهرستان ری

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري صفر دو یک به نقل از پلیس،سرهنگ ” محمدقاسم طرهانی”در تشریح این خبر بیان داشت:نوزدهم مهرماه امسال ماموران عملیات کلانتری 173 امین آباد در پی پوشش دهی انتظامی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کوییک سفید رنگ در محور “ری- ورامین” مشکوک می شوند.


وی افزود:پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص می شود خودرو دارای دستور توقیف از مقام قضائی می باشد که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و دستور توقف خودرو را اعلام ولی راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت از متوارمی شود و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.


این مقام انتظامی عنوان کرد:پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار،خودرو در ابتدای شهر قلعه نو متوقف و در بازرسی از داخل خودرو،بیش از 15هزار عدد قرص و 116 لیتر شربت روانگردان و همچنین 6 لیتر شربت تریاک کشف شد.


سرهنگ طرهانی به دستگیری راننده خودرو اشاره و ابراز داشت:متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی اعزام شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ری در خاتمه از شهروندان خواست،در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس 110 و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک پاسخ ارائه کنید