کشف ۱۹۰ قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن در ری توسط پلیس شهرستان ری

کشف ۱۹۰ قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن در ری توسط پلیس شهرستان ری سرهنگ طرهانی اعلام کرد عتیقه ها قبل از ارسال به کشورهای همسایه کشف شدند.
Rate this post

فرمانده انتظامی شهرستان ری سرهنگ محمد قاسم طرهانی از کشف ۱۹۰ قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن از دو چمدان پیش از ارسال به یکی از کشورهای همسایه با عملیات پلیسی خبر داد.

کشف ۱۹۰ قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن در ری توسط پلیس شهرستان ری سرهنگ طرهانی
کشف ۱۹۰ قطعه اشیاء عتیقه مربوط به عصر آهن در ری توسط پلیس شهرستان ری سرهنگ طرهانی

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت‌ و گو با خبرنگار پلیس،با اشاره به کشف محموله اقلام تاریخی در شهرری اظهار داشت:مأموران نیروی انتظامی در محدوده دولت آباد شهرری در حین رصد و بازرسی محموله‌ های ارسالی به یک محموله در یک واحد صنفی باربری کشوری مشکوک شده و پس از بررسی دو چمدان حاوی اشیاء عتیقه را کشف و ضبط کردند.

وی افزود:در جریان این رصد و بازرسی یک نفر دستگیر و در بازجویی اولیه به قصد انتقال این اجناس قیمتی و تاریخی به یکی از کشورهای همسایه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بررسی‌ های کارشناسی توسط باستان شناسان و اداره میراث ری گفت:از دو چمدان مکشوفه ۱۹۰ قطعه شی قیمتی و تاریخی مربوط به عصر آهن کشف شد که اصالت آن تأیید شده است.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد:در این زمینه پس از تشکیل پرونده،یک نفر دستگیر و بازجویی و تحقیقات برای شناسایی سایر همدستان و کشف و ضبط اقلام دیگر ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید