سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف 100 گوشی خبر داد

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف بیش از 100 گوشی سرقتی و دستگیری مالخران و سارقان توسط ماموران پلیس خبر داد.
4/5 - (1 امتیاز)

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف 100 گوشی خبر داد.

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف 100 گوشی سرقتی در تهران بزرگ خبر داد
سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف 100 گوشی سرقتی در تهران بزرگ خبر داد


سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام اعضای باند ۶ نفره سارقان تلفن همراه و دستگیری مالخران حرفه‌ای خبر داد و گفت:در این عملیات های پلیسی،بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.
 
سردار “علی ولی‌پور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت:با وقوع سرقت‌های سریالی موبایل قاپی از شهروندان در سطح شهر تهران،موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان در گام نخست موفق شدند اعضای یک باند ۶ نفره را شناسایی و با دستگیر سارقان برای شناسایی مالخر یا مالخران اموال مسروقه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از منابع اطلاعاتی به دست آمده،اعضای این باند ۶ نفره،گوشی های مسروقه را به ۲ مالخر مشخص در جنوب تهران می فروشند که یکی از مالخران به صورت باندی عمل کرده و علاوه بر خرید گوشی های مسروقه از سارقان،به خرید گوشی های مسروقه از سایر مالخران می پردازد.

با شناسایی مخفیگاه هر ۲ مالخر در عملیات های مستقل هر ۲ مالخر در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از این دو مکان ۹۰ دستگاه گوشی مسروقه و یک دستگاه لپ تاپ کشف شد.

در شاخه دیگری از بررسی های کارآگاهان مشخص شد که مالخران با تجمیع و دپوی گوشی های مسروقه آن ها را به یکی از اتباع کشور های همسایه فروخته و بدین ترتیب گوشی های مسروقه از کشور خارج می شود.

این مقام ارشد انتظامی به دستگیری تبعه همسایه اشاره کرد و گفت:در این عملیات های پلیسی در مجموع ۹۳ دستگاه گوشی مسروقه و ۷۰ دستگاه گوشی اوراق شده کشف توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد:متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی،برای شناسایی سایر شکات و دیگر اموال مسروقه در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید