قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت

قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت شهر آفتاب در غرفه نینجا کلاب ninjaclub موتور 250 سی سی خفن.
5/5 - (1 امتیاز)

قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت شهر آفتاب در غرفه نینجا کلاب ninjaclub موتور 250 سی سی خفن و خفن ترین موتور پلاک ملی به قول مدیر نینجا کلاب.

قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت شهر آفتاب در غرفه نینجا کلاب ninjaclub موتور 250 سی سی
قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت دوچرخه شهر آفتاب
قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت دوچرخه شهر آفتاب

موتورسیکلت کاوازاکی نینجا ZX-25R یکی از خفن ترین و مورد انتظارترین موتورهای شرکت کاوازاکی در سال های اخیر بوده است.موتوری که ورود آن به بازار ایران منع قانونی نداشت و از سویی دیگر،قدرتی بسیار بالا را ارائه می داد.در سال ۲۰۲۰ و در نمایشگاه موتور توکیو بود که این موتور توسط کمپانی کاوازاکی معرفی شد و پس از آن،تولیدش در اندونزی آغاز گردید.

از صدای بسیار عجیب و جذابش هم نمیتوان چشم پوشی کرد که هم در خیابان و هم در نمایشگاه موتورسیکلت خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک را به غرفه ای که تست صدا انجام میداد کشاند و باعث شد این گزارش کوتاه و جذاب را آماده کنیم.

این محصولِ کاوازاکی تنها مدل چهار سیلندر خطی در این کلاس است و پیشرانه ای در آن به کار رفته است عملکردی عالی دارد و باعث می شود این موتور از تمام موتورهای دیگر با حجم ۲۵۰ و ۳۰۰ سی سی پیشی بگیرد.علاوه بر این،کاوازاکی نینجا ZX-25R اولین موتور ۲۵۰ سی سی دنیاست که سیستم کنترل کشش را دارد.

قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت دوچرخه شهرآفتاب
قول پلاک ملی کاوازاکی نینجا zx25r در چهارمین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت دوچرخه شهرآفتاب

در این موتور علاوه بر خصوصیات فنی خاص ذکرشده،امکاناتی نظیر کیلومترشمار دیجیتال،نشانگر تعویض روغن،کامپیوتر سفر،حالت های مختلف سواری و اتصال USB را می بینیم.همان طور که مشخص است،قیمت گذاری بالایی را برای این موتور می بینیم و با بهای کم تر از این عدد می توان سراغ ۲۵۰ سی سی های دیگر بازار رفت.اما یادمان باشد،کاوازاکی نینجا ZX-25R تنها چهار سیلندر قانونی ایران است و مشخصاتی در مهندسی دارد که آن را از دیگر رقبا متمایز می کند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید