فیلم تعقیب و گریز و دستگیری خودروی حامل 15000 عدد قرص روان گردان در شهرری

فیلم تعقیب و گریز و دستگیری خودروی حامل 15000 عدد قرص روان گردان در شهرری که توسط ماموران کلانتری 173 امین آباد در شهرستان ری دستگیر شد.
Rate this post

فیلم تعقیب و گریز و دستگیری خودروی حامل 15000 عدد قرص روان گردان در شهرری که توسط ماموران کلانتری 173 امین آباد دستگیر شد.

فیلم تعقیب و گریز و دستگیری خودروی حامل 15000 عدد قرص روان گردان در شهرری دستگیری توسط پلیس ری
فیلم تعقیب و گریز و دستگیری خودروی حامل 15000 عدد قرص روان گردان در شهرری پلیس ری کلانتری امین آباد
فیلم تعقیب و گریز و دستگیری خودروی حامل 15000 عدد قرص روان گردان در شهرری پلیس ری کلانتری امین آباد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري صفر دو یک به نقل از پلیس،سرهنگ ” محمدقاسم طرهانی”در تشریح این خبر بیان داشت:نوزدهم مهرماه امسال ماموران عملیات کلانتری ۱۷۳ امین آباد در پی پوشش دهی انتظامی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کوییک سفید رنگ در محور “ری- ورامین” مشکوک می شوند.


سرهنگ طرهانی افزود:پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص می شود خودرو دارای دستور توقیف از مقام قضائی می باشد که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و دستور توقف خودرو را اعلام ولی راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت از متوارمی شود و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.


این مقام انتظامی عنوان کرد:پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار،خودرو در ابتدای شهر قلعه نو متوقف و در بازرسی از داخل خودرو،بیش از ۱۵هزار عدد قرص و ۱۱۶ لیتر شربت روانگردان و همچنین ۶ لیتر شربت تریاک کشف شد.


سرهنگ محمدقاسم طرهانی به دستگیری راننده خودرو اشاره و ابراز داشت:متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی اعزام شد.


فرمانده انتظامی شهرستان ری در خاتمه از شهروندان خواست،در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

فیلم تعقیب و گریز و دستگیری هیجان انگیز به صورت مستند توسط عوامل گشت و عملیات پلیس ری تهیه شده.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 374

یک پاسخ ارائه کنید