شلیک گلوله پلیس پیشگیری به سارق حرفه ای سابقه دار در بالای پل شهید صدر تهران

شلیک گلوله پلیس پیشگیری به سارق حرفه ای سابقه دار در بالای پل شهید صدر تهران با اعلام سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ صادق ضرونی.
2/5 - (1 امتیاز)

شلیک گلوله پلیس پیشگیری به سارق حرفه ای سابقه دار در بالای پل شهید صدر تهران موجب فوت سارق و دستگیری همدست وی و بسته شدن پرونده این سارقان شرور گردید.

شلیک گلوله پلیس پیشگیری به سارق حرفه ای سابقه دار در بالای پل شهید صدر تهران سرهنگ صادق ضرونی
شلیک گلوله پلیس پیشگیری به سارق حرفه ای سابقه دار در بالای پل شهید صدر تهران سرهنگ صادق ضرونی

ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه مورخه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲،عوامل گشت موتورسوار کلانتری ۱۰۱ تجریش در محدوده بلوار کاوه،متوجه زورگیری با سلاح سرد توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت و درخواست کمک احدی از شهروندان برای دستگیری سارقان می شوند.

سارقان با اطلاع از حضور پلیس در محل و بدون توجه به دستور ایست،اقدام به فرار کرده و با وجود شلیک های متعدد تیر اخطار از سوی مأموران،همچنان به فرار خود ادامه می دهند.

با گذشت ۱۰ دقیقه از تعقیب و گریز و تلاش سارقان برای فرار از دست پلیس،نهایتا ماموران در بالای پل شهید صدر،با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت سارقان می نمایند که به علت اصابت گلوله پلیس به راننده ی موتورسیکلت و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه،موتورسیکلت با گاردیل پل برخورد و متوقف می شود.

با متوقف شدن سارقان و قبل از هرگونه اقدام برای بکارگیری سلاح سرد از سوی سرنشین موتورسیکلت،ماموران اقدام به دستگیری این شخص نموده و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سرد از نوع تبر،یک عدد افشانه و یک عدد شوکر کشف می شود.

با توجه به اصابت گلوله به راننده موتورسیکلت و شدت جراحت ناشی از برخورد با گاردیل،بلافاصله طی هماهنگی با مرکز اورژانس،این شخص به بیمارستان منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی از سوی تیم پزشکی بیمارستان فوت می نماید.

در تحقیقات از متهم دستگیر شده و اعتراف صریح این شخص به اقدام به زورگیری،مشخص شد که این دو سارق زورگیر دارای نسبت فامیلی نزدیک با یکدیگر ( پسرخاله و هر دو حدودا ۳۰ ساله ) بوده و دارای سوابق متعدد در زمینه ارتکاب جرایم مختلف مرتبط با مواد،زورگیری،شرارت،کیف قاپی،سرقت گوشی تلفن همراه،نزاع و درگیری،سرقت داخل خودرو و …. هستند.

سرهنگ صادق ضرونی،سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ،با اعلام این خبر عنوان داشت:پرونده مربوطه در خصوص این تعقیب و گریز تشکیل و تحقیقات از متهم دستگیر شده جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در دستور کار قرار گرفته است.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید