سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور و خطرات تلفن همراه

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ راهور و خطرات استفاده تلفن همراه در تصادفات.
1.5/5 - (2 امتیاز)

سرهنگ علی اصغر شریفی از خطرات استفاده از گوشی تلفن همراه در تصادفات گفت و استفاده از تلفن همراه را یکی از علل تصادفات عنوان کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خطرات استفاده از گوشی تلفن همراه در تصادفات گفت
سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خطرات استفاده از گوشی تلفن همراه در تصادفات گفت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:

وقتی از حواس جمع در رانندگی صحبت می کنیم یعنی حس بینایی،شنوایی،چشایی و لامسه و … را باید در اختیار بگیریم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص حواس جمع در رانندگی توضیح داد و گفت:وقتی بحث تمرکز در رانندگی پیش می آید و پلیس بر عدم حواس پرتی در حین رانندگی اصرار و تاکید دارد بخاطر این است که از تصادفات و حوادث در معابر جلوگیری شود.

وی افزود:مثلا وقتی والدین به فرزند خود می گویند که حواس خودتو جمع کن،حتما موضوع مهمی در میان است چرا که این کلمه حواس جمله تاکیدی است و از تمرکز و بالا بردن دقت حکایت دارد.

سرهنگ شریفی گفت:وقتی از حواس جمع در رانندگی صحبت می کنیم یعنی حس بینایی،شنوایی،چشایی و لامسه و … را باید در اختیار بگیریم که می بایست با استفاده از تمام آنها متمرکز در رانندگی باشیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت:حالا باید به این پرسش پاسخ داد که چه اقدام و چه کاری در رانندگی باعث به هم خوردن حواس راننده می شود؟که می توان به خوردن و آشامیدن و استفاده از تلفن همراه و صحبت کردن با اطرافیان اشاره داشت که البته صحبت با تلفن همراه یکی از علت های مهم در تصادفات می باشد.

اگر در فیلم ها و کلیپ های این روزها در فضای مجازی هم دقت کرده باشیم در بسیاری از کلیپ ها یک لحظه بی احتیاطی و بی دقتی منجر به تصادفات بسیار شدید و همچنین وارد شدن خسارات جانی و مالی می گردد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 374

یک پاسخ ارائه کنید