سارق مغازه های مجیدیه توسط ماموران کلانتری 190 پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد

سارق مغازه های مجیدیه توسط ماموران کلانتری 190 پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد سردار محمد گودرزی از 50 فقره سرقت مشابه این سارق خبر داد.
5/5 - (2 امتیاز)

سارق مغازه های مجیدیه توسط ماموران کلانتری 190 پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد.

سارق مغازه های مجیدیه توسط ماموران کلانتری 190 پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد
سارق مغازه های مجیدیه توسط ماموران کلانتری 190 پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که از مغازه‌های محله مجیدیه تهران ،کش روی می کرد،خبر داد و گفت:متهم به 50 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.


سردار ” محمد گودرزی ” رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:با وقوع یک فقره سرقت‌ از مغازه‌ مجیدیه تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 190 این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد،مرد جوانی با پرسه زنی در معابر و شناسایی مغازه ها از غفلت متصدی مغازه سوء استفاده و اقدام به کش روی موبایل مالک مغازه می کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت:بنابر حساسیت موضوع، ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند متهم سابقه دار می باشد.

سردار گودرزی عنوان کرد:ماموران به دنبال کشف این سرنخ مهم در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را در محله “نظام آباد” تهران شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تعداد 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، تصریح کرد:متهم پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر 50 فقره سرقت از مغازه‌های کسبه مجیدیه و شمال تهران با شگرد کش روی اعتراف کرد.

وی افزود:در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان نیز هویت و مخفیگاه یک مالخر پرونده نیز شناسایی شد که ماموران در مرحله بعدی آن را بازداشت کردند که همین موضوع باعث کشف اموال به سرقت رفته از کسبه مجیدیه تهران شد.

سردار گودرزی متذکر شد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید