سارق زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد توسط ماموران کلانتری دستگیر شد

سارق زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد فرماندهی انتظامی شهرستان ری در عملیات پلیسی دستگیر شد.
Rate this post

سارق زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر شد.

سارق زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر شد
سارق زورگیر جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد فرماندهی انتظامی شهرستان ری دستگیر شد

سرهنگ سید رضا عمادالدینی جانشین فرماندهی انتظامي شهرستان ري از دستگیری سارق زورگیری که در جاده شنی شهرک صنعتی شمس آباد زورگیری می کرد، خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،سرهنگ ” سید رضا عمادالدینی ” در تشریح این خبر بیان داشت:در پی افزایش سرقت از اتباع کشور همسایه به روش زورگیری و با تهدید سلاح سرد توسط فردی با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در جاده “شنی” ما بین حسن آباد تا شهرک صنعتی شمس آباد ، دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری 176 حسن آباد بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.


گشن زنی های هدفمند ادامه تا اینکه 29 مردادماه امسال تیم عملیاتی کلانتری حسن آباد حین گشت زنی یکی از اتباع کشور همسایه را با حالت پریشان مشاهده کردند که در بررسی انجام شده بیان داشت لحظاتی قبل یک نفر اقدام به سرقت موتورسیکلت و تلفن همراهش به شیوه زورگیری کرده است.


جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه با کسب مشخصات سارق بلافاصله طرح مهار در محدوده حسن آباد به اجرا درآمد افزود: دقایقی از اجرای طرح نگذشته بود که موتورسیکلت و سارق مشاهده که طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه موتور سیکلت متوقف و سارق دستگیر شد.


این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از سارق یک قبضه سلاح رد از نوع قمه کشف شد ابراز داشت: در مواجه حضوری و دعوت مال باختگان سارق را مورد شناسایی قرار دادند و در این خصوص 6 مال باخته دیگر نیز سارق را شناسایی کردند.


در تحقیقات مشخص شد سارق دارای حکم جلب از استان گلستان و شهرستان رباط کریم به جرم سرقت دارد که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضائی شد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک پاسخ ارائه کنید