زورگیران دولت آباد در حین سرقت با هوشیاری ماموران پلیس شهر ری دستگیر شدند

زورگیران دولت آباد در حین سرقت با هوشیاری ماموران پلیس شهر ری دستگیر شدند سرهنگ طرهانی از دستگیری سارقان با سلاح سرد موتور سرقتی خبر داد.
5/5 - (1 امتیاز)

زورگیران دولت آباد در حین سرقت با هوشیاری ماموران پلیس شهر ری دستگیر شدند.

زورگیران دولت آباد در حین سرقت با هوشیاری ماموران پلیس شهر ری دستگیر شدند سرهنگ طرهانی
زورگیران دولت آباد در حین سرقت با هوشیاری ماموران پلیس شهر ری دستگیر شدند سرهنگ طرهانی

فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگيري 3 سارق زورگير دقايقي پس از سرقت،خبر داد و گفت: تا کنون 3 شاکي به کلانتري مراجعه و متهمان را شناسايي نموده اند.

سرهنگ “محمد قاسم طرهاني” درگفت و گو با خبرگزاري پليس، به تشريح اين خبر پرداخت و گفت:با وقوع چند فقره سرقت و زورگيري از شهروندان اين محدوده طي فروردين ماه امسال در محله “دولت آباد”،رسيدگي به موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار تيم عمليات کلانتري 167 اين فرماندهي قرار گرفت.
اين مقام انتظامي عنوان داشت: با توجه به حساسيت موضوع گشتزني هاي پياپي آغاز و سرانجام در چهاردهم فروردين ماه امسال ماموران گشت اين کلانتري 2 مظنون را که در حال تردد با موتورسيکلتي مسروقه بودند،مشاهده و براي دستگيري آنها اقدام کردند.
سرهنگ طرهاني،افزود:متهمان در اين تعقيب و گريز دستگيري و در بازديد از وسايل همراه آنها يک قبضه سلاح سرد و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگي سرقت کرده بودند، کشف و به همراه متهمان به کلانتري منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ري ادامه داد:متهمان در تحقيقات به جرم زورگيري و سرقت با تهديد سلاح سرد اعتراف و پس از چند ساعت شاکيان و مالباختگان شناسايي شده و کلانتري دعوت شدند.
سرهنگ طرهاني در پايان خاطر نشان کرد:با شکايت سه مالباخته، پرونده قضائي براي متهمان تشکيل و به همراه آنها به مراجع قضائي ارجاع شد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 374

یک پاسخ ارائه کنید