دستگیری زن موبایل قاپ توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

دستگیری زن موبایل قاپ توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار سلمان آدینه وند از دستگیری زنی با 7 گوشی سرقتی خبر داد.
Rate this post

سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری زنی موبایل قاپ با هوشمندی ماموران این یگان خبر داد و گفت:از متهم 7 دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته کشف شد.

دستگیری زن موبایل قاپ توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار سلمان آدینه وند
دستگیری زن موبایل قاپ توسط ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار سلمان آدینه وند


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک، سردار “سلمان آدینه وند” در توضیح این خبر بیان داشت:ماموران یگان امداد پلیس تهران در محدوده میدان شهر “ری” در حال گشت زنی بودند که رفتار زن جوانی نظر ماموران را به خود جلب و پس از هماهنگی های انتظامی و با حضور ماموران زن این یگان،زن مشکوک دستگیر و تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به ماموران نمی داد و برای بررسی های بیشتر به مقر پلیس انتقال یافت ادامه داد:در بررسی های بیشتر از متهم 7 دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و در ادامه مشخص شد تلفن های همراه کشف شده مسروقه بوده و سابقه ثبت در سامانه همیاب دارد.

سردار سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران بزرگ افزود:متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت در تحقیقات تکمیلی اعتراف کرد با پرسه زنی در خیابان های پرجمعیت،شوژه های خود را شناسایی و در فرصت مناسبی تلفن های همراه را سرقت کرده است.فرمانده یگان امداد تهران به انتقال متهم به پلیس پیشگیری تهران خبر داد و گفت:با هوشمندی ماموران این یگان متهم قبل از اینکه موفق به شناسایی سوژه دیگری شود دستگیر و به مراجع انتظامی معرفی شد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید