دستگیری آزارگر زن جوان توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

دستگیری آزارگر زن جوان توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار علی ولی پور گودرزی از بازداشت آزارگر زن جوان با سلاح سرد خبر داد.
4.5/5 - (4 امتیاز)

دستگیری آزارگر زن جوان توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار علی ولی پور گودرزی از بازداشت آزارگر زن جوان با سلاح سرد خبر داد.

دستگیری آزارگر زن جوان توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار علی ولی پور گودرزی
دستگیری آزارگر زن جوان توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار علی ولی پور گودرزی فاتب
دستگیری آزارگر زن جوان توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سردار علی ولی پور گودرزی فاتب

مجرم سابقه داری که در اواخر سال گذشته زن جوانی را با تهدید سلاح سرد مورد آزار و اذیت قرار داده بود،با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار میدانی پایگاه خبری صفر دو یک از محل ستاد پلیس آگاهی تهران بزرگ،سردار کارآگاه “علی ولی پور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت:اواخر اسفند ماه سال گذشته در پی وقوع یک فقره تجاوز به عنف در شمال شهر تهران توسط یک مرد جوان و وصول این خبر توسط شاکیه به پلیس،رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس اگاهی قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از شاکی دریافتند؛این زن 21 ساله،ساعت 6 صبح به قصد عزیمت به محل کار از منزل خارج شده و در مسیر مردی موتورسوار به وی نزدیک شده و اقدام به تهدید شاکیه با سلاح سرد نموده است؛زن جوان ابتدا تصور می کرده که این فرد قصد سرقت طلاجات وی را داشته اما در ادامه متهم با تهدید سلاح سرد شاکیه را به مکانی خلوت کشانده و با ضرب و جرح وی را مورد اذیت و آزار قرار داده است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد:کارآگاهان در ادامه با توجه حساسیت موضوع اقدامات گسترده کارآگاهی و اطلاعاتی را آغاز کرده و در نهایت موفق شدند مخفیگاه متهم را در شرق تهران محدوده سبلان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و به اداره شانزدهم انتقال دادند.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه بیان داشت:متهم در بازجویی اولیه منکر حقایق می شد،اما در ادامه با دعوت از شاکیه و شناسایی متهم توسط وی،متهم به جرم خود اعتراف و به تشریح ماجرا پرداخت.

وی در پایان با اشاره بر اینکه کارآگاهان با استفاده از روش های اطلاعاتی دریافتند متهم دارای 19 فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت،موادمخدر و… می باشد،خاطرنشان کرد:متهم با صدور قراربازداشت موقت از سوی دادگاه شعبه سیزدهم یک کیفری تهران،برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شکات در اختیارکاراگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید