انهدام باند سارقان 100 میلیاردی خانه های تهران توسط پلیس آگاهی پایتخت

انهدام باند سارقان 100 میلیاردی خانه های تهران توسط کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت و توضیحات سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی.
Rate this post

انهدام باند سارقان 100 میلیاردی خانه های تهران توسط پلیس آگاهی پایتخت.

انهدام باند سارقان 100 میلیاردی خانه های تهران توسط پلیس آگاهی پایتخت
انهدام باند سارقان 100 میلیاردی خانه های تهران توسط پلیس آگاهی پایتخت

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق مرد که به خانه های شهروندان درشرق تهران دستبرد می زدند،خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک، سردار کارآگاه ” علی ولیپور گودرزی ” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد:با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های شهروندان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد 4 مرد جوان در ساعات پایانی شب به خانه‌های شهروندان مراجعه و با تخریب قفل درب ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس از انجام اعمال مجرمانه با خودروی کوییک سفید رنگ متواری شد‌ه‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد:کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه‌های این 4 مرد را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را طی عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان سابقه دار هستند و تازه از زندان آزاد شده‌اند،افزود:متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر 15 فقره سرقت از خانه‌‌های شهروندان در شرق تهران به ارزش 100 میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه خودرو‌های سارقان نیز کشف شده است،خاطرنشان کرد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک پاسخ ارائه کنید