انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با دستگیری 7 سارق و 10 مالخر توسط پلیس آگاهی

انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با دستگیری 7 سارق و 10 مالخر و کشف 72 موتور سرقتی توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ سردار علی ولیپور گودرزی.
Rate this post

انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با دستگیری 7 سارق و 10 مالخر توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با کشف 72 موتورسیکلت سرقتی.

انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با دستگیری 7 سارق و 10 مالخر و کشف 72 موتور سرقتی توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ
انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با دستگیری 7 سارق و 10 مالخر و کشف 72 موتور سرقتی توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در تهران،خبر داد و گفت:در این پرونده ۷ سارق و ۱۰ مالخر بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،سردار ” علی ولیپور گودرزی ” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد:با وقوع سرقت‌ های سریالی موتورسیکلت در مرکز تهران،موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد،اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت در ساعات پایانی شب راهی معابر خلوت شده و پس از شناسایی موتورسیکلت‌ اقدام به سرقت آنها با تخریب قفل کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌ های نوین کشف جرم متوجه شدند این سرقت‌ ها توسط ۷ مرد جوان انجام شده و سردسته این باند بزرگ فردی به نام رامین ۲۵ ساله است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد:کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم،با روش‌های علمی و پلیسی مخفیگاه متهمان پرونده را در نقاط مختلف تهران شناسایی کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود:کارآگاهان پس از هماهنگی‌ های لازم با مرجع قضایی راهي مخفیگاه‌های موردنگ نظر شدند و ۷ مرد جوان را در عملیات‌ ضربتی بازداشت کردند.

سردار گودرزی گفت:متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت ده‌ ها موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد و همچنین در بررسی‌ های بیشتر ۱۰ مالخر شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان ۱۰ مالخر را بازداشت کردند،ادامه داد:کارآگاهان در بررسی از مخفیگاه ۱۷ متهم پرونده تعداد ۷۲ موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید