اشرار متواری توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ دستگیر شدند

اشرار متواری توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ دستگیر شدند و سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از بازداشت 6 شرور خبر داد.
Rate this post

اشرار متواری توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ دستگیر شدند و سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از بازداشت 6 شرور خبر داد.

اشرار متواری توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ دستگیر شدند و سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از بازداشت 6 شرور خبر داد

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری 6 تن از اشرار سابقه دار در تهران و مازندران، گفت: تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

اشرار متواری توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ دستگیر شدند سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از بازداشت 6 شرور خبر داد
اشرار متواری توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ دستگیر شدند سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از بازداشت 6 شرور خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،سرهنگ سعید راستی،در تشریح این خبر، گفت:ساعت 17:00 مورخه 15 شهریور ماه 1402 واحد گشت کلانتری 120 سیدخندان در خیابان امیرنیا،متوجه خرید و فروش موادمخدر توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت 1400 سی سی شدند که با حضور مأمورین در محل،سرنشینان موتورسیکلت قصد متواری شدن از محل را داشته اما مأمورین پیش از هرگونه اقدام این افراد برای فرار ، اقدام به دستگیری آنها می نمایند.


این مقام انتظامی،عنوان داشت:همزمان با دستگیری سرنشینان موتورسیکلت،چهار سرنشین یک دستگاه خودرو پرادو به قصد فراری دادن همدستان خود در محل حاضر و اقدام به ایجاد درگیری با مأمورین می کنند که مأموران کلانتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیرهوایی مانع از متواری شدن 2 متهم شده و سرنشینان پرادو از محل متواری می شوند.


وی افزود:در همان تحقیقات اولیه از متهمان دستگیر شده به نام های اشکان ( 24 ساله ) و مهدی ( 23 ساله ) مشخص شد، این 2 نفر به همراه تعداد دیگری از مجرمین سابقه دار در موضوع شرارت و درگیری،اقدام به تشکیل یک باند جدید در زمینه خرید و فروش موادمخدر در شرق تهران کرده و با قسمتی از پول حاصل از فروش موادمخدر اقدام به خرید 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 6 میلیارد تومان نموده و از این موتورسیکلت ها برای خرید و فروش و جابجایی موادمخدر استفاده می کنند.


رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، تصریح کرد:با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “شرارت ، قدرت نمایی با سلاح سرد و درگیری با مأموران،با هماهنگی مقام قضایی دادسرای ناحیه چهار تهران،پرونده برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان در اختیار مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.


وی ادامه داد:با آغاز تحقیقات از متهمان و بررسی میدانی از محل درگیری،سه برادر سابقه دار به همراه یکی دیگر از مجرمین دارای پرونده های متعدد در موضوع شرارت،به عنوان متهم تحت تعقیب پرونده شناسایی شدند که در بررسی سوابق این چهار متهم مشخص شد که آنها از سال 1389 تا 1400 بارها به اتهام جرایم مختلفی چون نزاع و درگیری،زورگیری با سلاح سرد از زنان، شرارت و استفاده از سلاح سرد در درگیری،سرقت منزل،ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد و آزار دستگیر و روانه زندان شده اند.


سرهنگ راستی،اظهار داشت:همزمان با شناسایی چهار متهم تحت تعقیب مأموران پلیس اطلاعات تهران،مخفیگاه این افراد در منطقه اقدسیه تهران شناسایی؛ در تحقیقات از محل مشخص شد،متهمان پس از درگیری با مأموران از مخفیگاه خود متواری شدند که در بازرسی از پارکینگ مخفیگاه آنها،2 دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در ارتکاب جرایم توسط متهمین شناسایی و توقیف گردید.


وی بیان داشت:در مرحله بعدی تحقیقات،مأموران موفق به شناسایی دومین مخفیگاه متهمان در شهر جدید پردیس شده؛در مراجعه مأموران به این محل مشخص شد متهمین از این محل نیز متواری و اینبار به استان مازندران متواری شدند که در ادامه با شناسایی آخرین مخفیگاه متهمین در شهرستان نوشهر،در یک ویلای جنگلی، مأموران معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با گرفتن نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شدند.


رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت،ادامه داد:بامداد 24 شهریورماه امسال، با حضور مأموران در محدوده مخفیگاه متهمین، چهار متهم با یک دستگاه خودرو پرشیا نوک مدادی قصد فرار از محاصره مأموران را داشتند که مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح،2 نفر از سرنشینان پرشیا از جمله راننده آنرا مورد هدف قرار داده؛هر چهار متهم دستگیر و در بازرسی از آنها و محتویات داخل خودرو،چندین قبضه سلاح سرد ( قمه و تبر ) کشف و توقیف شد و در بازرسی از مخفیگاه متهمان،مشخص شد که این متهمان برای فرار از دست مأموران ویلای جنگلی را مجهز به دوربین های مداربسته کرده و قصد داشتند تا به محض مشاهده مأموران دوباره متواری شوند که این بار با شلیک مأموران دستگیر و به تهران منتقل شدند.


سرهنگ سعید راستی،در پایان عنوان داشت:در حال حاضر 2 نفر از متهمان دستگیر شده که مورد هدف گلوله پلیس قرار گرفتند،برای رسیدگی درمانی به بیمارستان منتقل و سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده در اختیار مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید