طرح حجیم جمع آوری معتادان متجاهر در سطح تهران بزرگ توسط پلیس پیشگیری

طرح حجیم جمع آوری معتادان متجاهر در سطح تهران بزرگ توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 2500 نفر کارتن خواب سرهنگ علی قاسم پور.
5/5 - (1 امتیاز)

طرح حجیم جمع آوری معتادان متجاهر در سطح تهران بزرگ توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ 2500 نفر کارتن خواب سرهنگ علی قاسم پور.

طرح حجیم جمع آوری معتادان متجاهر در سطح تهران بزرگ توسط پلیس پیشگیری 2500 نفر سرهنگ علی قاسم پور
طرح حجیم جمع آوری معتادان متجاهر در سطح تهران بزرگ توسط پلیس پیشگیری 2500 نفر سرهنگ علی قاسم پور

 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ علی قاسم پور از اجرای طرح حجیم جمع آوری معتادان متجاهر و پر خطر در پایتخت و جمع آوری 2500 نفردر تهران خبر داد.
 
سرهنگ ” علی قاسم پور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:پلیس بر حسب وظیفه قانونی با پدیده شوم مواد مخدر که متاسفانه بخشی از جامعه و جوانان ما درگیر این معضل اجتماعی هستند ,به شدت برخورد می کند واز آنجایی که یکی از دغدغه ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها از وجود این دسته از افراد در سطح تهران می باشد,کارکنان کلانتری های تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در4روز گذشته کردند.


وی با اشاره به استمرار این طرح تصریح کرد:قطعاجمع آوری این قشر کاهش سرقت را در پی خواهد داشت چرا که بررسی ها نشان می دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند,پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد مخدر یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما به ویژه فرزندان جوانمان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.


سرهنگ قاسم پور تصریح کرد:در این راستا در اجرای این طرح پليس با رعايت موازين شرعي و قانوني و رعايت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل هاي پاتوق معتادان متجاهر و پارک ها و جنگل ها بلوارها و محلات شلوغ شهر,این افراد که باعث سلب آسايش عموم شهروندان شدند،اقدام و به مراکز بازپروری منتقل گردیدند.


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود:در اجرای این طرح 2500 نفر از معتادان متجاهر و کارتن خواب در محدوده تهران بزرگ توسط کلانتری ها جمع آوري و برای بهبود وضعيت و همچنين ترک اعتياد به مراکز ترک اعتياد منتقل شدند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه برای جمع آوری معتادان متجاهر که باعث بروز ناهنجاری در بخش های مختلف جامعه می شود,همه دستگاه های مرتبط باید عملکرد موثرتری در این حوزه داشته باشند بیان داشت:جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت های خرد می شود چراکه خانواده این افراد و هم عموم مردم از تبعات تجاهر,تکدی گری و دیگرآسیب های این قشر ابراز نارضایتی دارند.


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور یاد آور شد:پیشگیری مهم ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است از این رو پلیس به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود در امر آموزش اقشار مختلف جامعه نیز اهتمام ویژه ای خواهد داشت و اجرای این طرح حجیم موجب رضایت شهروندان عزیز و کسبه محلات شده است.


سرهنگ قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد:پلیس پیشگیری پایتخت این طرح ها را با هدف بهبود وضعیت معتادان و بازگرداندن آن ها به زندگی عادی و سالم سازی فضای جامعه و افزایش شور و نشاط اجتماعی با تمام توان ادامه می دهد و پلیس آماده دریافت اخبار از طریق تماس با سامانه 110 جهت جمع آوری پاتوق های معتادین می باشد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک پاسخ ارائه کنید