سرتیپ قلابی مسلح به سلاح جنگی توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ بازداشت شد

سرتیپ قلابی مسلح به سلاح جنگی توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ بازداشت شد سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات از دستگیری این فرد کلاهبردار خبر داد.
Rate this post

سرتیپ قلابی مسلح به سلاح جنگی توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ بازداشت شد سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات از دستگیری این فرد کلاهبردار خبر داد.

سرتیپ قلابی مسلح به سلاح جنگی توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ بازداشت شد سرهنگ سعید راستی
سرتیپ قلابی مسلح به سلاح جنگی توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ بازداشت شد سرهنگ سعید راستی

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهمی که با غصب عنوان درجه سرتیپی که از ارگانهای نظامی اقدام به حمل سلاح جنگی نموده بود،خبر داد و گفت:از مخفیگاه این فرد جاعل چندین سلاح جنگی و شکاری و کارتها و اوراق جعلی و هویتی کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،سرهنگ “سعید راستی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:اواخر هفته گذشته خبری در خصوص تردد های مشکوک فردی ملبس به لباس نظامی با درجه افسر ارشدی در یکی از مناطق شمال تهران موضوع در دستور کار تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی های تکمیلی و تحقیقات میدانی و با تحت نظر قرار دادن سوژه مورد نظر و پس از استعلامات به عمل آمده مشخص شد این فرد جاعل با هویت جعلی و غصب عناوین نظامی با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نماید.

سرهنگ سعید راستی در ادامه بیان داشت:با تکمیل شدن تحقیقات و انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی،عملیات دستگیری این فرد جاعل عنوان آغاز شد.

وی تصریح کرد:ماموران این پلیس با حضور در مخفیگاه متهم در حوالی محله مینی سیتی اقدام به دستگیری وی نموده و یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۲۹ عدد فشنگ مربوطه،یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی به همراه ۱۲ عدد فشنگ مربوطه،یک قبضه شبه سلاح کمری گازی،یک قبضه سرنیزه،یک دستگاه دوربین شکاری،چندین آرم و علائم نظامی فلزی،چندین سلاح سرد شامل قمه،باتون و… چندین مهر و کارت جعلی ویژه دستگاه های دولتی و کشوری به همره احکام ماموریت های تردد خودرویی و موتوری از وی کشف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اینکه متهم دارای چندین سابقه کیفری در زمینه کلاهبرداری به همره اقلام کشف شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد،از شهروندان خواست تا هرگونه گزارشات امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به رسیدگی لازم در خصوص آنها اقدام پذیرد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک پاسخ ارائه کنید