کشف 646 هزار و 99 قوطی احتکار انواع شیر خشک توسط پلیس امنیت اقتصادی فراجا

کشف 646 هزار و 99 قوطی احتکار انواع شیر خشک توسط پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی از شناسایی و کشف شیر خشک های احتکار شده خبر داد.
5/5 - (1 امتیاز)

کشف 646 هزار و 99 قوطی احتکار انواع شیر خشک توسط پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی از شناسایی و کشف شیر خشک های احتکار شده خبر داد.

کشف 646 هزار و 99 قوطی احتکار انواع شیر خشک توسط پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار رحیمی
کشف 646 هزار و 99 قوطی احتکار انواع شیر خشک توسط پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار رحیمی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح مقابله محتکران شیر خشک از کشف 646 هزار و 99 قوطی انواع شیر خشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق موضوعات و مسایل اقتصادی کشور سعی و تلاش خود را بکار بسته است تا اجازه ندهد برخی سوداگران اقتصادی برای کسب منافع باد آورده اقتصاد کشور را به چالش بکشانند عنوان داشت در ماههای اخیر با توجه به التهابات صورت گرفته در عرضه شیر خشک در برخی از نقاط کشور این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی فراجا قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی و هم افزایی کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تعزیرات این موضوع بصورت ویژه در حال پیگیری و عملیاتی شدن میباشد بیان داشت در حال حاضر با پیگیریهای صورت گرفته در کشور تا کنون در استانهای البرز و خراسان رضوی سه انبار احتکار شیر خشک شناسایی شده است.

سردار رحیمی افزود در یکی از شهرکهای صنعتی استان البرز تعداد 172 هزار و 440 قوطی شیر خشک و همچنین مقدار 29 هزار و 700 کیلو گرم مواد اولیه شیر خشک شناسایی و کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور در ادامه عنوان داشت همچنین با استفاده از منابع اطلاعاتی در یکی از شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی تعداد 243 هزار و 659 قوطی پودر شیر خشک 400 گرمی در برندهای مختلف و تعداد 320 هزار قوطی 400 گرمی انواع سیر خشک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح همچنان در دستور کار قرار دارد افزود در این رابطه تا کنون یک نفر دستگیر و دیگر متهمان این پرونده ها که در حال حاضر متواری شده اند تحت تعقیب می باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور افزود با تشکیل کار گروه نظارتی با حضور نمایندگان سازمان غذا و دارو و انجمن صنف شیر خشک کشور مقرر شد به منظور کنترل بازار در زمینه عرضه شیر خشک سرکشی ها و نظارتهای مستمر توسط این تیم های نظارتی انجام شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در هجمه ها و تحریمهای اقتصادی ظالمانه دشمنان علیه کشور ما هر گونه احتکار و دیو مایحتاج مردم در حقیقت خیانت به مردم محسوب میشود عنوان داشت هموطنان محترم میتوانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه جرایم و مفاسد اقتصادی را با سامانه 096300 در میان بگذارند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید