پیشگیری از سرقت مشاغل و کسبه با مشتری حضوری

پیشگیری از سرقت مشاغل و کسبه با مشتری حضوری از جمله پزشکان مهندسین وکلا داروخانه دارها نکات طلایی و پلیسی روش های پیشگیری از سرقت لوازم.
Rate this post

پیشگیری از سرقت مشاغل و کسبه با مشتری حضوری و هشدار برای فروشندگان،کسبه و … و نکات طلایی پلیسی برای کلیه کسانی که با مشتری،ارباب رجوع،و مراجعه کننده سر کار دارند از جمله پزشکان،مهندسین،کسبه،داروخانه دارها و… .

نکات پلیسی پیشگیری از سرقت لوازم طلا موبایل پول نقد ارز در محل کسب و کار وکیل پزشک داروخانه سوپرمارکت طلافروشی
نکات پلیسی پیشگیری از سرقت لوازم طلا موبایل پول نقد ارز در محل کسب و کار وکیل پزشک داروخانه سوپرمارکت طلافروشی

یکی از متداول ترین شیوه های سرقت،سرقت از مغازه،مطب ها وشرکت ها میباشد آن هم زمانی که صاحبان مشاغل فوق در آن حضور دارند یعنی مخفیانه نمیباشد و گاهی همراه با زور اجبار،و خونریزی و … همراه است.

حال ما در اینجا قصد داریم نکاتی را آموزش دهیم تا احتمال سرقت در زمان حضور شما به حد اقل ممکن برساند.لطفا موارد ذیل را بخوانید.

پیشگیری از سرقت مشاغل و کسبه با مشتری حضوری وکلا پزشکان داروخانه ها سوپرمارکت
پیشگیری از سرقت مشاغل و کسبه با مشتری حضوری وکلا پزشکان داروخانه ها سوپرمارکت

1.به هیچ وجه به افراد داخل محیط کار پشت نکنید و هیچ گاه مراجعه کننده را تنها داخل محل نگذارید اگر مجبور هستید گاهی به افراد پشت کنید با قرار دادن یک آینه حتی کوچک این نقیصه را بر طرف کنید.

2.محل کار خود را به دوربین های مدار بسته تجهیز بکنید اما فکر نکنید این دوربین ها قرار است از جان و مال شما محافظت کند این لوازم فقط مقداری احتمال وقوع جرم را کاهش میدهد.

3.سارقین مرد معمولا کلاه یا عینک افتابی یا عینک معمولی همراه دارند تا در صورت چهره نگاری شناسایی آنها مشکل باشد پس اگر فردی به مغازه شما که در زیر زمین قرار دارد و هیچ گونه نوری به آن نمیخورد با عینک آفتابی و یا کلاه آفتاب گیر مراجعه کرد کمی مشکوک شوید.اضافه کنید کلاه گیس ،ماسک،باند زخم،و هر چیزی که تاثیر زیادی در عدم شناسایی و تغییر چهره دارد.

4.سارقین بانو معمولا پوشش چادر دارند (دقت کنید منظور ما این نیست که خدای ناکرده زنان چادری سارق هستند بلکه اکثر سارقین خانم جهت عدم شناسایی از پوشش چادر استفاده میکنند) و گاهی حتی همراه با دستکش و عینک میشود که شناسایی را بسیار دشوار میکند.گاهی نیز در سرقت های گروهی از کمک دیگر افراد نظیر کودکان خردسال استفاده میشود و گاهی نیز یک خانم بسیار زیبا با پوششی باز جهت مشغول کردن ذهن مرد استفاده میشود و همدست وی اقدام به سرقت کالا میکند پس همواره حواستان به تمام افراد باشد ولو یک کودک خردسال.

5.هرگز پول زیادی را در دسترس قرار ندهید و اگر دائم نیاز به پول دارید فقط به اندازه نیاز دم دست داشته باشید.

نکات پلیسی پیشگیری از سرقت مشاغل و کسبه با مشتری و ارباب رجوع حضوری
نکات پلیسی پیشگیری از سرقت مشاغل و کسبه با مشتری و ارباب رجوع حضوری

6.معمولا سارقین سوالات حرفه ای انجام نمیدهند و به قول کسبه ((معلوم بود که مشتری نیست)) پس اگر چنین احساسی از سوالات افراد کردید حتما مشکوک شوید.

7.به هیچ وجه با فرد درگیر نشوید چرا که ممکن است علاوه بر صدمه به شما عواقب کیفری نیز برای شما در پیش داشته باشد.

8.بسیار مواظب لوازم دم دستی خود نظیر موبایل،ماشین حساب،عینک،کیف دستی،ساعت و … باشید چرا که سرقت آنها فقط یک لحظه غفلت شما رو میپذیره.

9.معمولا وقتی این افراد گیر شما بیفتن با عجز و ناله و التماس و تن فروشی و خلاصه هر راهی سعی در کسب رضایت شما دارند حال این شما هستید که انتخاب میکنید که این فرد مزاحم کس دیگری شود و باز اقدام به سرقت نماید.

از همه خوانندگان این مطلب خواهش میکنیم تحت هیچ عنوان رضایت ندهند چرا که این گونه سارقان بسیار حرفه ای میباشند و اگر شما رضایت دهید شک نکنید که باز اقدام به سرقت از فرد دیگر و جای دیگر و حتی چون نقاط ضعف و قوت محل کار شما را شناسایی کرده بار دیگر با نقشه دیگر اقدام به سرقت از محل کار شما مینماید.

آموزش پلیس پیشگیری از سرقت لوازم نکات پلیسی در زمان مواجه با سارق در محل کسب و کار
آموزش پلیس پیشگیری از سرقت لوازم نکات پلیسی در زمان مواجه با سارق در محل کسب و کار

آمار های موجود نشان دهنده این است که اکثر سارقین دارای سوابق متعددی میباشند که گاه به علت رضایت گاه به علت عدم پیگیری و … تبرئه شدن و یا دوران بسیار کوتاهی بازداشت بودند و بلافاصله پس از آزادی با وقاحت بیشتر (چون خیالش راحت است شما مرد شکایت نیستید و یا تنبل تر از آن هستید که پیگیر پرونده خودتان باشید) به سراغ شما و یا دیگر افراد خواهند رفت اما وقتی شکایت و پیگیری شما را ببینند مطئنا از جسارت و قدرت شما به حدی خواهند ترسید که حتی پس از آزادی با کیلومتر ها فاصله از محل کار شما حرکت خواهند کرد (هم به علت ترس از شما و هم به علت برخی از مجازات ها که اجازه ورود فرد را در یک حوزه خاص نمیدهد که اخیرا حتی در کشور ما این موضوع با پابند و دستبند های الکتریکی به شدت کنترل میشود )

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 375

یک پاسخ ارائه کنید