طبق اعلام پلیس راهور تهران مسئولیت دانش آموزان در سرویس مدرسه با راننده آن است

طبق اعلام پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت دانش آموزان در سرویس مدرسه با راننده آن است و اگر هر اتفاقی بیفتد باید پاسخگو باشد.
Rate this post

طبق اعلام پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت دانش آموزان در سرویس مدرسه با راننده آن است و اگر هر اتفاق برای دانش آموزان بیفتد وی باید پاسخگو باشد.

طبق اعلام پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت دانش آموزان در سرویس مدرسه با راننده آن است
طبق اعلام پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت دانش آموزان در سرویس مدرسه با راننده آن است


پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام اهمیت نهادینه شدن بستن کمربند ایمنی از کودکی،اعلام داشت:این موضوع از درون خانواده باید آموزش داده شود و در سرویس مدارس نیز مسئولیت بستن کمربند دانش آموزان بر عهده راننده سرویس است.


پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ،صبح امروز طی گزارش در خصوص اهمیت بستن کمربند ایمنی دانش اموزان در سرویس مدارس توضیح داد:اگر والدین اقدام به انتقال دانش آموزان می کنند باید بدانند که دانش آموزان،صبح ها خواب آلود هستند و کمی زمان می برد تا ساعت بدن آنها تنظیم و به شرایط عادت کند و این هنر والدین است که فرزندشان را سر راه بیاورد و کمربند ایمنی وی را ببندد.

این پلیس اعلام داشت:باید این موضوع در دانش اموزان نهادینه گردد که پس از سوار شدن به خودرو و سرویس مدرسه، کمربند ایمنی خود را ببندند.

پلیس راهور تهران بزرگ مسئولیت دانش آموزان در سرویس مدرسه را بر عهده راننده سرویس دانست و بیان داشت:اگر هر اتفاق برای دانش اموزان بیافتد راننده باید پاسخگو باشد و به همین خاطر حواس راننده باید جمع باشد و بستن کمربند ایمنی دانش اموزان را کنترل کند؛شاید کودکی جثه کوچکی دارد و توانایی بستن کمربند ایمنی را نداشته باشد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 375

یک پاسخ ارائه کنید