فروشندگان مدرک تحصيلي جعلی در فضای مجازی با اقدامات پلیس آگاهی دستگیر شدند

فروشندگان مدرک تحصيلي جعلی در فضای مجازی با اقدامات پلیسی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و به جرم کلاهبرداری خود اعتراف کردند.
Rate this post

فروشندگان مدرک تحصيلي جعلی در فضای مجازی با اقدامات پلیس آگاهی دستگیر شدند.

فروشندگان مدرک تحصيلي جعلی در فضای مجازی با اقدامات پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند
فروشندگان مدرک تحصيلي جعلی در فضای مجازی با اقدامات پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند

سردار علي ولي پور گودرزي رئيس پليس آگاهي تهران از شناسايي و دستگيري اعضاي باند ۴ نفره که در فضاي مجازي تحت ‏عنوان فروش مدرک تحصيلي اقدام به کلاهبرداري مي‌کردند،خبر داد.

سردار علي ولي پور گودرزي رئيس پليس آگاهي تهران در تشريح اين خبر اظهار داشت:در پي ارجاع پرونده کلاهبرداري تحت عنوان فروش مدرک تحصيلي در فضاي مجازي و با تحقيقات کارآگاهان اين پليس مشخص شد شخص ناشناس و کلاهبردار با راه‌اندازي يک کانال تلگرامي تحت عنوان فروش مدرک تحصيلي مبالغ مختلفي از ۴۰۰ تا ۷۰۰ ميليون تومان با تحويل ۲ ماهه مدرک،از کاربران فضاي مجازي دريافت مي کند.

وي بيان کرد:در ادامه پس از انجام تحقيقات تکميلي و به کارگيري اقدامات پليسي،ماموران موفق به شناسايي متهم و ۳ همدستش که با وي در شناسايي طعمه ها و صدور سند هاي جعلي همکاري داشتند،شدند.

سردار گودرزي ادامه داد:کارآگاهان با استفاده از روش هاي نوين کشف جرم موفق شدند هويت و مخفيگاه تمامي اعضاي اين باند را شناسايي و طي چند عمليات غافلگيرانه و منسجم همه اعضاي باند را دستگير و به اداره سيزدهم پليس آگاهي انتقال دادند.

رئيس پليس آگاهي تهران عنوان کرد:متهمان در بازجويي‌ هاي اوليه با توجه به شواهد و مدارک موجود صراحتا به ارتکاب جرم اعتراف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود:کارشناسان ارزش اموال کلاهبرداري شده را ۵۰ ميليارد ريال بر آورد کرده اند و متهمان با صدور قرار قانوني از سوي مراجع قضائي،روانه زندان شدند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید