طرح یک روزه مبارزه با سرقت و سارقان در شهرستان ری

طرح یک روزه مبارزه با سرقت و سارقان در شهرستان ری و دستگیری 87 متهم توسط پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان.
5/5 - (1 امتیاز)

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح ویژه یک روزه مبارزه با سرقت در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان و پلیس های تخصصی با دستگیری 87 متهم،خبر داد.

طرح یک روزه مبارزه با سرقت و سارقان در شهرستان ری پلیس شهرری فرماندهی انتظامی شهر ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان
طرح یک روزه مبارزه با سرقت و سارقان در شهرستان ری پلیس شهرری فرماندهی انتظامی شهر ری سرهنگ دوستعلی جلیلیان

سرهنگ “دوستعلی جلیلیان “فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت:در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان،طرح ضربتی مبارزه با سرقت به مدت 24 ساعت در شهرستان ری اجرا شد.

وی افزود:با بکارگیری اکیپ پلیس های مجرب و آموزش دیده عملیاتی در اجرای این طرح با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی ضمن دستگیری 87 متهم تعداد 5 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی شناسایی و یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت:همچنین در این طرح ضمن کشف 55 پرونده سرقت،14 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و بیش از 1 کیلو 100 گرم انواع موادمخدر کشف شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد:متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح این شهرستان از عموم شهروندان و مردم خواست ضمن توجه جدی به هشداری پلیسی،در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در تمام ساعات شبانه روز سریعاً از طریق سامانه تلفنی فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 360

یک پاسخ ارائه کنید