ضربه به سر بیشترین و اصلی ترین علت مصدومیت و فوت موتورسواران

ضربه به سر بیشترین و اصلی ترین علت مصدومیت و فوت موتورسواران سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت.
5/5 - (1 امتیاز)

ضربه به سر بیشترین و اصلی ترین علت مصدومیت و فوت موتورسواران سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت.

ضربه به سر بیشترین و اصلی ترین علت مصدومیت و فوت موتورسواران سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت
ضربه به سر بیشترین و اصلی ترین علت مصدومیت و فوت موتورسواران سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت

علت حساسیت پلیس در برخورد با موتورسواران معلوم شد/بیشترین ضربات از ناحیه سر به موتورسواران وارد می شود.
سرهنگ شریفی:
ماده 164 آیین نامه راهور:استفاده از کلاه کاسکت برای موتورسواران و دوچرخه سواران الزامی است.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:
وارد آمدن ضربات سنگین به موتورسواران از ناحیه سر علت مصدومیت و فوت آنها می باشد.
سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص حساسیت پلیس به استفاده از کلاه ایمنی موتورسواران توضیح داد:
در ماده 164 آیین نامه راهنمایی و رانندگی،به صراحت بیان می دارد که استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران و دوچرخه سواران الزامی است.
وی افزود:همچنین این موضوع در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی نیز اشاره شده است و اگر موتورسواری بدون کلاه ایمنی رانندگی نماید پلیس می تواند جلوی تردد او را بگیرد و جالب است بدانید که می تواند وسیله او را به پارکینگ منتقل نماید.
سرهنگ شریفی گفت:این موضوع بخاطر این حائز اهمیت است و برای پلیس مهم است که اصلی ترین علت برای کسانی که دچار مصدومیت شدید می شوند و در بیمارستان ها بستری طولانی مدت می شوند و فوت می کنند وارد آمدن ضربات سنگین از ناحیه سر می باشد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 375

یک پاسخ ارائه کنید