سرهنگ قلابی توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شد

سرهنگ قلابی توسط پلیس پیشگیری تهران دستگیر شد سرهنگ قلابی کلاهبردار تحت عنوان مامور و کلت کمری دستبند بیسیم شوکر سلاح سرد کارت شناسایی سرهنگی.
5/5 - (1 امتیاز)

سرهنگ قلابی توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ کلانتری نامجو پایتخت دستگیر شد.

سرهنگ قلابی توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شد با اسلحه کلت کمری بیسیم دستبند شوکر کارت شناسایی سرهنگی
سرهنگ قلابی توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شد با اسلحه کلت کمری بیسیم دستبند شوکر کارت شناسایی سرهنگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که خود را به شهروندان مامور معرفی و به بهانه های مختلف کلاهبرداری می کرد خبر داد.

سرهنگ “جلیل موقوفه ای” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر بیان داشت:عوامل عملیات کلانتری 106 نامجو حین گشت زنی در این محل به فردی که با لباس نظامی با درجه سرهنگ در حال تردد بوده مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر از فرد کارت شناسایی خواستند.

وی عنوان کرد: ماموران در همان تحقیقات اولیه به این فرد مشکوک و مشخص شد،اظهارات این فرد صحت نداشته و وی مامور نمی باشد.

این مقام پلیسی ادامه داد:در بررسی های بیشتر از متهم یک عدد اسلحه کلت کمری،یک رشته دستبند فلزی،بیسیم دستی،دستگاه شوکر،یک تیغه سلاح سرد و کارت شناسایی با درجه سرهنگی کشف و همچنین از خودرو متهم که در همان محل پارک بوده تعدادی پلاک تقلبی و تجهیزاتی مثل آژیر و ال ای دی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پايان با اشاره به اینکه متهم 40 ساله پس از انتقال به کلانتری به بزه ارتکابی به منظور کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد خاطر نشان کرد:شهروندان با مواجهه با این اشخاص حتما با شماره تلفن 110 تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 370

یک پاسخ ارائه کنید