سرهنگ قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری منشی کلاهبردار خبر داد

سرهنگ قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری منشی کلاهبردار درمانگاهی در محدوده کلانتری 104 عباس آباد خبر داد.
5/5 - (1 امتیاز)

سرهنگ قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری منشی کلاهبردار یک درمانگاه خبر داد.

سرهنگ قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری منشی کلاهبردار یک درمانگاه خبر داد
سرهنگ قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری منشی کلاهبردار یک درمانگاه خبر داد

رئيس پليس پيشگيري پايتخت از دستگيري منشي کلاهبردار يک درمانگاه خبر داد و گفت:اين متهم با استفاده از کارت خوان شخصي،40 ميليارد ريال،سرقت کرده بود.
سرهنگ “علي قاسم پور” به تشريح اين مطلب پرداخت و گفت:پيرو شکايت مدير يک درمانگاه مبني بر سرقت و کلاهبرداري توسط منشي درمانگاه،تيم تجسس کلانتري 104 عباس آباد براي بررسي موضوع و شناسايي و دستگيري متهم،به موقعيت اعزام شدند.
وي گفت:پس از انجام تحقيقات و بررسي فيلم دوربين هاي مداربسته،مشخص شد خانم منشي با 9 سال سابقه کار در درمانگاه،يک دستگاه کارت خوان شخصي را به صورت مخفيانه داخل کيف خود قرار داده و هنگام پول گرفتن از مراجعين،کارت آن ها را داخل دستگاه خود مي کشيد و مبلغ به حساب شخصي او واريز مي شد.
اين مقام انتظامي گفت:خانم منشي به سرقت مبلغ چهل ميليارد ريال و در حدود روزي 200 الي 300 ميليون ريال اعتراف کرد.
رئيس پليس پيشگيري پايتخت ادامه داد:متهم در محل درمانگاه دستگير و دستگاه کارتخوان ضبط و به کلانتري منتقل شد و پرونده براي بررسي بيشتر تحويل مقام قضائي شد.
سرهنگ قاسم پور به شهروندان توصيه کرد:در قسمت صندوق و امور مالي حتما از افراد مورد اطمينان به کارگيري شود و شهروندان هم در هنگام خريد با کارت بانکي، حتما به نام پذيرنده درج شده بر روي رسيد توجه فرمايند و موارد مشکوک را به پليس گزارش دهند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 378

یک پاسخ ارائه کنید