سارق خارجی که از اتباع کشورهای همسایه است به 30 فقره سرقت اعتراف کرد

سارق خارجی که از اتباع کشورهای همسایه است به 30 فقره سرقت در پلیس آگاهی تهران بزرگ اعتراف کرد ارزش اموال سرقتی 80 میلیارد برآورد شده.
5/5 - (1 امتیاز)

سارق خارجی که از اتباع کشورهای همسایه است به 30 فقره سرقت اعتراف کرد.

سارق خارجی که از اتباع کشورهای همسایه است به 30 فقره سرقت در پلیس آگاهی تهران بزرگ اعتراف کرد
سارق خارجی که از اتباع کشورهای همسایه است به 30 فقره سرقت در پلیس آگاهی تهران بزرگ اعتراف کرد

سردار علي ولي پور گودرزي رئيس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري يکي از اتباع کشورهاي همسايه به همراه 2 مالخر خبر داد و گفت:کارشناسان ارزش ريالي اموال مسروقه را 80 ميليارد ريال برآورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری صفر دو یک، سردار “علي ولي پور گودرزي” اظهار داشت: در پي وقوع سرقت هاي سريالي تجهيزات و ابزارآلات از محل هاي کشاورزي در حومه شهر ري تهران بررسي موضوع در دستورکار تيمي زبده از کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان ري قرار گرفت.
وي افزود:کارآگاهان در گام نخست با اعزام به محل وقوع جرم و تحقيقات اوليه دريافتند که سرقت هاي متعدد آهن آلات، ابزار و محصولات کشاورزي به صورت سريالي و تقريبا مشابه به وقوع پيوسته است که با تجميع پرونده هاي مشابه شناسايي سارق يا سارقان وارد عمل شدند.
اين مقام انتظامي در ادامه تصريح کرد:کاراگاهان با استفاده از روش هاي ميداني هويت سارق را که از اتباع کشورهاي همسايه بوده را شناسايي و در حومه شهر ري دستگير کردند.
سردار ولي پور گودرزي به اعتراف متهم به 30 فقره سرقت ابزار،آهن آلات و محصولات کشاورزي در اماکن خصوصي (مزارع و باغات) به ارزش 80 ميليارد ريال در شهرستان ري اشاره کرد و گفت:در ادامه کارآگاهان موفق شدند 2 تن از مالخراني که متهم اموال مسروقه را به آنها مي فروخت را شناسايي و دستگير کنند.
رئيس پليس آگاهي پايتخت بيان داشت:تاکنون 26 تن از مال باختگان شناسايي و کارآگاهان در تلاش هستند تا اموال مال باختگان را به آنان مسترد کنند.
سردار ولي پور گودرزي در پايان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانوني از سوي مراجع قضائي،در اختيار کارآگاهان اين پليس قرار دارند و تحقيقات پليسي در راستاي کشف جزئيات پرونده کماکان ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 372

یک پاسخ ارائه کنید