دستگیری ۵ بلاگر معروف فضای مجازی به اتهام شرارت و شمشیر کشی توسط پلیس

دستگیری ۵ بلاگر معروف فضای مجازی به اتهام شرارت و شمشیر کشی توسط پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ رئیس مرکز عملیات سرهنگ سعید راستی.
Rate this post

دستگیری ۵ بلاگر معروف فضای مجازی به اتهام شرارت و شمشیر کشی توسط پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ.

دستگیری ۵ بلاگر معروف فضای مجازی به اتهام شرارت و شمشیر کشی توسط پلیس اطلاعات امنیت تهران
دستگیری ۵ بلاگر معروف فضای مجازی به اتهام شرارت و شمشیر کشی توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ
دستگیری ۵ بلاگر معروف فضای مجازی به اتهام شرارت و شمشیر کشی توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران،از دستگیری ۵ بلاگر فضای مجازی به اتهام شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منظقه سعادت آباد تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،سرهنگ سعید راستی،رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در توضیح این خبر بیان داشت:در پی انتشار کلیپ ضرب و جرح احدی از شهروندان در مقابل یک واحد تجاری در منطقه سعادت آباد تهران بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:با انجام اقدامات پلیسی و آثار برجای مانده در محدوده جغرافیای جرم و بهره گیری از تصاویر دوربین های مدار بسته محل درگیری،تعداد ۵ تن از افراد اصلی شرکت کننده در این نزاع و درگیر شناسایی شدند.

با ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد هر ۵ متهم از بلاگرهای معروف فضای مجازی به نام های “پیمان”، “محمد”، “پویان”، “رضا” و “امیر حسین” می باشند که با شناسایی مخفیگاه این افراد کلیه متهمان در عملیات های منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

با بررسی های دقیق تر از مخفیگاه متهمان سلاح سردهایی که متهمان با آن قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم زده بودند کشف شد و متهمان با انتقال به سازمان اطلاعات پلیس تهران به بزه انتسابی اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی تحقیقات تکمیلی و بررسی سایر جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 377

یک پاسخ ارائه کنید