دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن توسط پلیس آگاهی فاتب

دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی.سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سارق حرفه ای محدوده بازار تهران توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی خبر داد و گفت:سارق در اعترافاتش به 100 فقره سرقت موبایل قاپی معترف شد.
Rate this post

دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی،سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت سارق حرفه ای محدوده بازار تهران توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی خبر داد و گفت:سارق در اعترافاتش به 100 فقره سرقت موبایل قاپی معترف شد.

دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

سرهنگ کارآگاه “علی ولیپور گودرزی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک،گفت:بیستم تیرماه امسال بدنبال وقوع سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان در محدوده بازار تهران توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام که به بلافاصله مراتب به تیم واحد واکنش سریع پلیس آگاهی اطلاع داده شد.


وی افزود: تیم گشت موتورسوار واکنش سریع با حضور به موقع و انجام گشت زنی هدفمند در محدوده جرم،سارقان را شناسایی و متهمان که با مشاهده پلیس در حال فرار بودند با انجام عملیات تعقیب و گریز راکب دستگیر و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی فاتب در محدوده بازار سرهنگ علی ولیپور گودرزی
دستگیری سارق حرفه ای قاپ زن توسط تیم واکنش سریع پلیس آگاهی فاتب در محدوده بازار سرهنگ علی ولیپور گودرزی


این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: در بازرسی بدنی صورت گرفته از سارق جوان تعداد 6 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه،20 میلیون ریال وجه نقد و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.


رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد:در تحقیقات بعمل آمده متهم به ۱۰۰ فقره سرقت به اتفاق همدست دیگرش در محدوده های بازار و جنوب تهران معترف شد و اظهار داشت:ما با پرسه زنی در محدوده های بازار تهران با شناسایی سوژه ها در یک چشم به هم زدن گوشی گران قیمت شهروندان را سرقت و متواری می شدیم سپس مال مسروقه را قیمت نازلی به مالخر می فروختیم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می کردیم.


سرهنگ گودرزی در پایان گفت:با توجه به دستگیری سارق و اعتراف وی به سرقت تحقیقات در جهت دستگیری همدست وی و کشف سرقت های احتمالی در این رابطه ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 370

یک پاسخ ارائه کنید