انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو با سردستگی مرد معلول

انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو با سردستگی مرد معلول پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فاتب سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت.
Rate this post

انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو با سردستگی مرد معلول توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ.

انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو با سردستگی مرد معلول پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرهنگ گودرزی
انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو با سردستگی مرد معلول پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرهنگ گودرزی


رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو خبر داد و گفت:یک مرد معلول سر دسته این باند بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ کارآگاه ” کارآگاه ولیپور گودرزی ” رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد:آذرماه جاری،با وقوع سرقت‌ 2 خودرو با شیوه و شگرد‌های مشابه در شرق تهران،موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی نشان داد، 3 مرد جوان با مراجعه به صحنه‌جرم با شگرد تخریب در خودرو، اقدام به سرقت وسیله نقلیه موردنظر کردند و مکانی نامعلوم متواری شدند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم،هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند سردسته این باند سرقت دارای معلولیت جسمی است.


سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت:کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهي مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و 2 خودروی پراید مسروقه را از خانه 3 مرد جوان کشف کردند.


این مقام انتظامی تصریح کرد:متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو برای انجام کارهای مجرمانه دیگر اعتراف کردند که در ادامه نیز هویت مالخر این باند شناسایی شد.


وی با بیان متهمان محتویات داخل خودرو را به مالخر فروخته بودند افزود:کارآگاهان بلافاصله مالخر پرونده را دستگیر و از مخفیگاه وی 6 دستگاه ضبط صوت،6 عدد باند،چهارحلقه رینگ و لاستیک کشف کردند.


سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 366

یک پاسخ ارائه کنید