انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع کشورهای همسایه توسط پلیس شهرستان ری

انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع کشورهای همسایه توسط پلیس شهرستان ری تیم عملاتی کلانتری 170 کهریزک فرماندهی انتظامی شهرری.
5/5 - (3 امتیاز)

انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع کشورهای همسایه توسط پلیس شهرستان ری کلانتری 170 کهریزک توسط تیم عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان ری.

انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع کشورهای همسایه توسط پلیس شهرستان ری
انهدام باند گروگانگیری و اخاذی از اتباع کشورهای همسایه توسط پلیس شهرستان ری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صفر دو یک سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند که با اقدام به موقع و شناسایی و عملیات پلیسی تمام گروگان ها آزاد شدند.


سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر افزود:در پانزدهم مرداد ماه امسال در پی مراجعه احدی از شهروندان اتباع همسایه به کلانتری ۱۷۰ کهریزک در خصوص گروگانگیری همسر و فرزندان وی و درخواست یک میلیارد ریال وجه نقد از وی توسط اشخاصی به بهانه آزاد نمودن خانواده آن با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار آن یگان قرار گرفت.

وی ادامه داد:تیم‌های عملیاتی کلانتری کهریزک با رصدهای میدانی،بررسی‌های تخصصی و بهره‌گیری از تجهیزات نوین پلیسی در بیست و چهارم مرداد ماه مخفیگاه متهمان را در خانه ای در یکی از شهرستان‌های اطراف شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی‌ های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت ابراز داشت:روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی هر چهار متهم دستگیر و در بررسی بیشتر تعداد ۱۵ نفر از اتباع کشورهای همسایه که در محل زندانی شده بودند را نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری کهریزک منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی معترف شده بودند گفت:تاکنون ۱۵ شاکی نسبت به متهمان دستگیر شده اعلام شکایت نمودند و همچنان تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 373

یک دیدگاه

  1. من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو 5 هستم کیو7 کیو6 کیو8کیو9 هستم کدملی 1490329277 کلمه عبور 123456 مسابقات جودو استانی دهه فجر نفر اول شده ام کمربند بنفش کیو 5 هستم کیو7 آکادمی جودو شهید بیرقی تبریز استان آذربایجان شرقی باشگاه پرواز تبریز استخدام پلیس کلانتری 201 شهرستان ری استخدام شوم حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید

یک پاسخ ارائه کنید