انسداد 128 تارنما در فضای مجازی با شناسایی و کنترل پلیس امنیت اقتصادی فراجا

انسداد 128 تارنما در فضای مجازی با شناسایی و کنترل پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی رئیس پلیس خبر توقیف تارنماهای جرایم اقتصادی.
5/5 - (1 امتیاز)

انسداد 128 تارنما در فضای مجازی با شناسایی و کنترل پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی رئیس پلیس خبر توقیف تارنماهای جرایم اقتصادی را گزارش داد.

انسداد 128 تارنما در فضای مجازی با شناسایی و کنترل پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی
انسداد 128 تارنما در فضای مجازی با شناسایی و کنترل پلیس امنیت اقتصادی فراجا سردار حسین رحیمی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انسداد 128 تار نمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی در فضای مجازی در راستای مبارزه با قاچاق وجرائم اقتصادی عنوان داشت:بیش از 2560 نفر ساعت پایش،کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی جویی جرائم اقتصادی،کالای قاچاق و جرائم گمرکی توسط کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.


وی عنوان داشت:در اسفندماه سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال 306 تارنمای فعال در بستر اینترنت که در زمینه جرائم اقتصادی،قاچاق کالا و جرائم مربوط به حوزه گمرک فعالیت داشتند شناسایی و مسدود شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد 228 تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی،لوازم خانگی،الکترونیکی و ماهواره ای،قطعات و لوازم یدکی،مواد شیمیایی و پتروشیمی،پوشاک و البسه قاچاق می کردند،گفت:در اسفند ماه سال گذشته 78 تارنماو صفحه فعال در بستر اینترنت که در حوزه جرائم اقتصادی از جمله اخلال در بازار ارز،قمار و پولشویی،داروهای غیر مجاز فعالیت داشتند شناسایی و از فعالیت آنها جلوگیری شد.


سردار رحیمی با اشاره به انسداد 128 تار نما و صفحه متخلف در فضای مجازی که در حوزه جرائم اقتصادی،قاچاق کالا و جرائم گمرکی فعالیت داشتند،گفت:به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری 6 نفر از مدیران صرافی های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می شود،عنوان داشت:به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری 24 پرونده قضایی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و 27 نفر از مجرمین فعال (پیرامون قاچاق و جرائم اقتصادی) دستگیر شدند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 382

یک پاسخ ارائه کنید