زمینگیری سارق منزل با خودرو سرقتی توسط پلیس پیشگیری

زمینگیری سارق منزل با خودرو سرقتی توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محله نصر با تعقیب و گریز پلیس و تیراندازی ماموران کلانتری.
Rate this post

زمینگیری سارق منزل با خودرو سرقتی توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با عملیات پلیسی تعقیب و گریز و تیراندازی.

زمینگیری سارق منزل با خودرو سرقتی توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران کلانتری
زمینگیری سارق منزل با خودرو سرقتی توسط پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران کلانتری

سرهنگ “جلیل موقوفه ای”،اظهار داشت:به دنبال اعلام یک فقره سرقت منزل در محله “نصر” تیم عملیات کلانتری این محل بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی اولیه در محل سرقت مشخصات و نحوه ورود و سرقت سارقان را شناسایی کردند،بیان داشت:ماموران بلافاصله با اطلاعات و مشخصات ظاهری که از سارقان به دست آورده بودند در حال گشت زنی در محله متهم را در خودرویی با پلاک جعلی مشاهده می کنند که پس از تعقیب و گریز و تیراندازی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه،خودرو زمین گیر و دو سرنشین خودرو اقدام به فرار می کنند که با درایت و هوشمندی ماموران راننده خودرو دستگیر می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بررسی اولیه از متهم مشخص شد خودرو سرقتی بوده و همچنین تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف و متهم 36 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت منزل در محله شهرزیبا اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه تلاش برای کشف جرایم احتمالی ادامه دارد خاطر نشان کرد: متهم و پرونده به مرجع قضائی ارجاع شدند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 360

یک پاسخ ارائه کنید