توسعه مرکز فوریت های پلیسی 110 با حضور سردار رادان

توسعه مرکز فوریت های پلیسی 110 با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ.

توسعه مرکز فوریت های پلیسی 110 با حضور سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ.

توسعه مرکز فوریت های پلیسی 110 با حضور سردار رادان سردار محمدیان تهران بزرگ
فوریت های پلیسی 110 سردار رادان سردار محمدیان استاندار تهران بزرگ ستاد فاتب
فوریت های پلیسی 110 سردار رادان سردار محمدیان استاندار تهران بزرگ ستاد فاتب
مرکز فوریت های پلیسی 110 سردار احمدرضا رادان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
مرکز فوریت های پلیسی 110 سردار احمدرضا رادان ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
سردار رادان مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ ستاد فاتب
سردار رادان مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ ستاد فاتب
توسعه مرکز فوریت های پلیسی 110 صد و ده پلیس تهران بزرگ با حضور سردار رادان فراجا
توسعه مرکز فوریت های پلیسی 110 صد و ده پلیس تهران بزرگ با حضور سردار رادان فراجا
افتتاح مرکز قوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پلیس پایتخت
افتتاح مرکز قوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پلیس پایتخت

صبح امروز سایت مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار احمدرضا رادان سردار فرمانده انتظامی کل کشور،استاندار تهران،دادستان عمومی و انقلاب استان تهران و جمعی دیگر از مدیران سازمان‌های خدمات رسان از جمله آتش‌نشانی،هلال احمر،اورژانس و … افتتاح شد.

این مقام ارشد انتظامی در جمع خبرنگاران در خصوص افتتاح سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت:امروز مردم عزیز در تهران شاهد توسعه و افتتاح یکی از بزرگترین مراکز پاسخگویی ۱۱۰ و اورژانس انتظامی در سطح کشور و منطقه هستند و از آنجا که از زمان توسعه پلیس ۱۱۰ تا به امروز با افزایش درصد تماس‌های مردم مواجه بوده‌ایم مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تهران بزرگ توسعه یافت.وی گفت:در سال گذشته ۵۴ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ ثبت شد که از این تعداد ۲۲ میلیون تماس عملیاتی شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه سهم تهران بزرگ از ۵۴ میلیون تماس بالغ بر ۱۴ میلیون تماس بود افزود:بالغ بر 5 میلیون و 800 هزار تماس در تهران بزرگ به مرحله عملیات و ماموریت پلیسی رسید.وی با بیان اینکه خدمات مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به سه زبان انگلیسی،عربی و اسپانیایی ارائه می شود از افزایش خطوط برای ارائه خدمت در سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ خبر داد.سردار رادان تصریح کرد:امروز در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران، ۳۶۰ نفر از همکاران ما مشغول خدمت هستند و مرکزی هم برای تجزیه و تحلیل داده‌ها فعال است تا نسبت به دغدغه مردم سریع و بهتر عمل شود.

سردار رادان در خصوص تجمیع سامانه‌های فوریتی اظهار داشت:همکاران ما هر تماسی را که با آنها گرفته می‌شود اگر نیاز به اورژانس یا خدمات دیگر باشد با آن سازمان‌ها هماهنگ می‌کنند چرا که با آتش نشانی،اورژانس و سایر دستگاه‌ها ارتباط مستقیم دارند و این سازمان‌ها نیز وقتی در سر صحنه حضور دارند موارد را به پلیس اطلاع می‌دهند.وی گفت:به دنبال این هستیم که سامانه یکپارچه در زمینه فوریت‌ها طراحی شود. فرمانده کل انتظامی جهموری اسلامی ایران در خصوص ویژگی‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت:در حال حاضر سامانه هوشمند پلیسی ۱۱۰ به گونه‌ای طراحی شده که مدیر مربوطه می‌تواند تعداد تماس،تعداد افراد پشت خط و تعداد افرادی را که نیاز به راهنمایی دارند مشاهده کند و باید گفت در حال حاضر ظرفیت ۳ برابری برای پاسخگویی به مردم آماده و در حال ارائه خدمت است.سردار رادان در خاتمه از تلاش‌های سردار رحیمی فرمانده سابق انتظامی تهران و سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت و استاندار و سایر مسؤولان در تجهیز و افتتاح مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تقدیر کرد.

4/5 - (1 امتیاز)
به اشتراک بگذارید
sefrdoyek.ir
sefrdoyek.ir
مقالات: 502

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *