نظارت و برخورد پلیس اماکن با باربری های غیر مجاز تهران

نظارت و برخورد پلیس اماکن با باربری های غیر مجاز تهران با جعل عناوین باربری های مجاز و کلاهبردار پلیس نظارت بر اماکن فاتب سرهنگ نادر مرادی.
5/5 - (3 امتیاز)

نظارت و برخورد پلیس اماکن با باربری های غیر مجاز تهران و هشدار معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات تهران بزرگ از افزایش باربری های غیرمجاز در سطح شهر تهران و برخورد پلیس اماکن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ.

نظارت و برخورد پلیس اماکن با باربری های غیر مجاز تهران توسط پلیس نظارت بر اماکن فاتب سرهنگ نادر مرادی
نظارت و برخورد پلیس اماکن با باربری های غیر مجاز تهران توسط پلیس نظارت بر اماکن فاتب سرهنگ نادر مرادی

سرهنگ “نادر مرادی”،با اشاره با اینکه یکی از مهمترین علت های کلاهبرداری از افرادی که قصد اسباب کشی دارند،تماس با باربری های غیرمجاز است گفت؛طی چند سال اخیر علی رغم برخورد های سفت و سخت پلیس با اتو بارهای جعلی متاسفانه آمار این اتو بارها به طور قارچ گونه ای در حال افزایش است.

وی افزود:برخی از افراد با خرید یا اجاره یک دستگاه کامیونت و استفاده از کارگران روز مزد اقدام به جابه جایی اسباب منزل می کنند.

مرادی تصریح کرد:این نوع خودرو ها کاملا شبیه خودرو های بابربری های مجاز هستند چرا که نشان و نام شرکت و موسسات باربری دیگر را جعل کرده و با درج شماره تلفن روی بدنه خودرو از مردم کلاهبرداری می کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات تهران با بیان اینکه رصد و نظارت بر روی شماره تلفن های اتوبارهای سوری نشان داد یا این شماره ها به یک موبایل انتقال داده شده و یا اصلا دفتری در کار نیست،اظهار کرد:به همین دلیل متخلفان این حوزه به راحتی قیمت های نجومی را برای جابه جایی اعلام می کنند و مال باختگان نیز به علت ثبت نشدن نام این شرکت های غیر مجاز در فهرست شرکت های مجاز این حوزه برای باز پس گیری پولشان دستشان به جایی بند نیست.

سرهنگ مرادی در پایان از شهروندان خواست تا حتما برای جا به جایی اسباب و اثاثیه منزل خود از بابربری های مجاز که زیر نظر اتحادیه باربری بوده و دارای جواز کسب و فعالیت مجاز می باشند استفاده کرده و در صورت مواجهه با باربری های غیر مجاز و کلاهبرداران این حوزه مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش نمایند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 359

یک پاسخ ارائه کنید