غافلگیری سارق مسلح تجریش توسط پلیس کلانتری تجریش

غافلگیری سارق مسلح تجریش توسط پلیس پیشگیری کلانتری تجریش سرکلانتری یکم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرهنگ جلیل موقوفه ای با اجرای عملیات پلیسی.
Rate this post

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری باند سارق مسلح تجریش منزل در محدوده کلانتری تجریش خبر داد و گفت:از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

غافلگیری سارق مسلح تجریش توسط پلیس پیشگیری کلانتری تجریش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرهنگ جلیل موقوفه ای
غافلگیری سارق مسلح تجریش توسط پلیس پیشگیری کلانتری تجریش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سرهنگ جلیل موقوفه ای

سرهنگ “جلیل موقوفه ای” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: درپی اعلام یک فقره سرقت در محله تجریش رسیدگی به موضوع در دستور کار عملبیات کلانتری 101 تجریش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات کلانتری در محل حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند افزود:با تحقیقات صورت گرفته و اظهارات مالک منزل مشخص شد سارقان که سه مرد بودند در پوشش نصاب به منزل مراجعه و مالک منزل نیز درب را باز کرده و به جلوی درب واحد مراجعه میکند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهمان با وارد شدن به واحد و با تهدید چاقو اقدام به سرقت اموال منزل می کنند ادامه داد:بنا بر حساسیت موضوع با بررسی های تخصصی بعمل امده هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد و با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهان مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند و متهمان به سرقت اموالی همچون ساعت هوشمند،گوشی موبایل و … اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهمان 31 تا 38 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و اقدام به سرقت با سلاح اعتراف کردند در پایان خاطرنشان کرد:با کشف سلاح سرد متهمان به کلانتری انتقال و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 359

یک پاسخ ارائه کنید