عامل جنایت فشافویه توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد شهر ری غافلگیر و دستگیر شد

عامل جنایت فشافویه که در درگیری موجب قتل مرد جوان شده بود در مخفیگاهش توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد شهر ری غافلگیر و دستگیر شد.
Rate this post

عامل جنایت فشافویه توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد شهر ری غافلگیر و دستگیر شد.

عامل جنایت فشافویه توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد شهر ری غافلگیر و دستگیر شد
عامل جنایت فشافویه توسط ماموران کلانتری 176 حسن آباد شهر ری غافلگیر و دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهر ری از دستگیری عامل جنایت در فشافویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 021،سرهنگ ” محمد قاسم طرهانی” فرمانده انتظامی شهری‌ری،اظهار کرد:خردادماه امسال کارکنان انتظامات بیمارستان فاطمه زهرا (س) از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰،گزارش داده شد.

وی افزود:طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌ های ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن‌ آباد پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم پای سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر درگیری به قتل رسیده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران کلانتری در جریان تحقیقات ابتدایی متوجه شدند که مقتول بر اثر درگیری در روستای کلین به قتل رسیده و عامل جنایت پس از ارتکاب جرم متواری شدی است.

سرهنگ طرهانی متذکر شد:ماموران در نخستین‌ گام با بهره‌گیری از شیوه‌ های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که متهم در حوالی صحنه جرم حضور دارد که همین سرنخ کافی بود تا مرد جنایتکار در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

وی افزود:ماموران در گام بعدی با هماهنگی‌ های لازم با مرجع قضایی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و وی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

فرمانده انتظامی شهر ری گفت:متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد صراحتا به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد:با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و تحقیقات بیشتر به دادسرا اعزام شد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 403

یک پاسخ ارائه کنید