سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری از دستیگیری زورگیر جوان خبر داد

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستیگیری سارق زورگیر جوان 18 ساله که در خیابان جردن سرقت میکرد خبر داد.
5/5 - (1 امتیاز)

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری از دستیگیری زورگیر جوان 18 ساله خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری از دستیگیری زورگیر جوان 18 ساله خیابان جردن خبر داد
سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری از دستیگیری زورگیر جوان 18 ساله خیابان جردن خبر داد

سرکلانتر سوم پليس پيشگيري تهران از دستگيري سارق زورگير خبر داد.

سرهنگ “کيومرث حسنوند” در تشريح اين خبر بيان داشت:در پي تماس دو شهروند با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰،اعلام کردند،در خيابان “جردن” تهران در حال تردد بودند که دو نفر سارق حدودا ۱۸ ساله با يک دستگاه موتور سيکلت،تلفن همراه آنان را به سرقت برده اند.

وي گفت:با حضور ماموران تيم عمليات کلانتري ۱۰۳ گاندي و با بررسي دوربين هاي مداربسته اطراف محل سرقت،ماموران کلانتري،موفق به شناسايي هويت سارقان شدند و مشخصات آنها رابه تمامي واحد هاي گشت اعلام کردند.

سرهنگ حسنوند اضافه نمود:در یک عمليات منسجم پليسي،در کمتر از يک ساعت بعد ماموران کلانتري موفق شدند سارقان را در محدوده اتوبان “مدرس” مشاهده و براي دستگيري متهمان وار عمل شدند.

اين مقام انتظامي افزود:متهمان با مشاهده ماموران پليس به سرعت از محل متواري و پس از تعقيب و گريزي کوتاه با هوشياري و درايت و اجراي طرح مهار موفق به دستگيري متهمان شدند.

سرکلانتر سوم پليس پيشگيري تهران بزرگ ادامه داد:از سارقان دو عدد تلفن همراه که به تازگي به سرقت رفته بود کشف شد،که به همراه متهمان به کلانتري منتقل شدند.

وي افزود:متهمان در پي جوئي هاي انتظامي به جرم خود مبني بر سرقت تلفن همراه به شيوه زورگيري به همراه همدست خود اعتراف کردند و با تکميل پرونده متهمان روانه دادسرا شدند.

سرهنگ حسنوند به شهروندان توصيه کرد:در معابر و ساعات خلوتي،نسبت به اطراف خود هوشيار باشند و سعي کنند که در معابر عمومي از هندزفري استفاده کنند.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 408

یک پاسخ ارائه کنید