تمهیدات سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سی و پنجمین سالگرد از زبان سردار محمدیان

تمهیدات سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سی و پنجمین سالگرد از زبان سردار محمدیان در جلسه قرارگاه انتظامی امنیتی و ترافیکی روح الله.
4/5 - (2 امتیاز)

تمهیدات سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سی و پنجمین سالگرد از زبان سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ.

تمهیدات پلیس تهران بزرگ مراسم رحلت امام خمینی با حضور سردار محمدیان در جلسه قرارگاه انتظامی امنیتی و ترافیکی روح الله
تمهیدات پلیس تهران بزرگ مراسم رحلت امام خمینی با حضور سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت در جلسه قرارگاه انتظامی امنیتی و ترافیکی روح الله
تمهیدات پلیس تهران بزرگ مراسم رحلت امام خمینی با حضور سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت در جلسه قرارگاه انتظامی امنیتی و ترافیکی روح الله

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی را مناسبتی ملی با ابعادی جهانی توصیف کرد و گفت:‌از این رو تامین نظم و امنیت این مراسم دارای اهمیت ویژه‌ ای است.

سردار عباسعلی محمدیان در جلسه قرارگاه انتظامی امنیتی و ترافیکی روح الله که صبح امروز با حضور فرمانده فراجا،معاون عملیات فراجا،رئیس پلیس راهور فراجا و … برگزار شد،با گرامیداشت یاد امام خمینی و شهدا و به‌خصوص شهدای خدمت گفت:مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی مناسبتی ملی که ابعادی جهانی دارد و از این رو تامین نظم ترافیک و امنیت در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.در همن راستا نیز از مدت‌ها قبل جلسات هماهنگی برای اتخاذ تهمیدات ترافیکی،ایجاد نظم و تامین امنیت این مراسم با حضور پلیس و دستگاه‌های مختلف برگزار شده است.

وی در قرارگاه روح الله با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری امنیت کامل زائران حرم امام خمینی (ره) به تمهیدات و اقدامات صورت گرفته  برای برگزاری هر چه بهتر مراسم اشاره کرد و گفت:کمیته ترافیکی مراسم که مسئولیت آن بر عهده پلیس راهور تهران بزرگ قرار داده شده،از مهم‌ ترین کمیته‌ های برگزاری این مراسم است. برابر تدابیر اتخاذ شده از شب گذشته جانمایی پارکینگ‌ ها بر اساس موقعیت‌ های موجود و به تفکیک استان‌ ها انجام شده و شرایط طوری است که در هنگام ورود و هنگام خروج شاهد کمترین حجم ترافیک باشیم. 

محمدیان ادامه داد:امسال با دو تغییر نسبت به سال گذشته وضعیت پارکینگ‌ها طراحی شده است اول این که برای خودروهای شخصی محلی در نظر گرفته شده است و دوم این که برای اتوبوس‌ هایی که از شب قبل به تهران و محل برگزاری مراسم آمده‌اند،پارکینگی مشخص در نظر گرفته شده تا هم بهتر استقرار یابند و هم پذیرایی بهتری از آنها انجام شود.

وی در ادامه تمهیدات سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تشریح جزئیات اقدامات و تسهیلات انتظامی و امنیتی نیز مراسم پرداخت و گفت:ماموران یگان‌ های تخصصی پلیس در این مراسم از آماده‌ باش کامل برخوردارند. علاوه بر استقرار ماموران در حلقه‌ ها و لایه‌های پیش‌ بینی شده، ماموران انتظامی در سراسر شهر تهران نیز در آماده‌ باش قرار دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه فعالیت قرارگاه روح‌ الله تا زمان پایان مراسم و بازگشت زائران به شهرها و مقاصد خود ادامه خواهد داشت،گفت:پس از آن نسبت به بررسی اقدامات انجام شده و آسیب‌ شناسی تمهیدات نیز اقدام خواهد شد تا از تجربیات به دست آمده در سال‌ های آتی نیز استفاده شود.

محمدیان در پایان حضرت امام خمینی را امام وعده‌ های صادق توصیف کرد و گفت:در طول سال‌های انقلاب هر آنچه رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیش بینی کرده بودند روی داده و شاهد وقوع آن هستیم.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 402

یک پاسخ ارائه کنید