اراذل دهه هشتادی نزاع و درگیری دسته جمعی در مرکز خرید گلستان شهرک غرب پایتخت

اراذل دهه هشتادی نزاع و درگیری دسته جمعی در مرکز خرید گلستان شهرک غرب توسط پلیس اطلاعات دستگیر و بازسازی صحنه جرم با حضور متهم انجام شد.
4/5 - (1 امتیاز)

اراذل دهه هشتادی نزاع و درگیری دسته جمعی در مرکز خرید گلستان شهرک غرب پایتخت پس از دستگیری توسط پلیس اطلاعات تهران بزرگ در محل جرم با حضور سرهنگ راستی و متهم اصلی به بازسازی صحنه عربده کشی پرداخته شد.

اراذل دهه هشتادی نزاع و درگیری دسته جمعی در مرکز خرید گلستان شهرک غرب پایتخت
اراذل دهه هشتادی نزاع و درگیری دسته جمعی در مرکز خرید گلستان شهرک غرب پایتخت سرهنگ سعید راستی عملیات پلیس اطلاعات تهران
اراذل دهه هشتادی نزاع و درگیری دسته جمعی در مرکز خرید گلستان شهرک غرب پایتخت سرهنگ سعید راستی عملیات پلیس اطلاعات تهران

رئيس مرکز عمليات سازمان اطلاعات پليس پايتخت از شناسايي و دستگيري عاملان اصلي شرارت و قدرت نمايي با سلاح سرد و حمله به سمت شهروندان در خيابان ايران زمين شهرک غرب تهران خبر داد.

سرهنگ “سعيد راستي” در اين باره گفت:در پي کسب خبري مبني بر شرارت و قدرت نمايي با سلاح سرد در اواخر فروردين ماه سال جاري در پاساژ گلستان خيابان ايران زمين شهرک غرب و ايجاد رعب و وحشت و حمله بسمت شهروندان به سبب اهميت موضوع، مراتب در دستور کار تيمي ويژه از ماموران مرکز عمليات سازمان اطلاعات پليس تهران قرار گرفت.


راستي ادامه داد:پس از تلاش شبانه روزي و بهره گيري از شگرد هاي پليسي و اطلاعاتي سرانجام روز گذشته ماموران پليس موفق به شناسايي 2 نفر از متهمين اصلي پرونده در محله هاي ستاري و جنت آباد تهران شدند.


وي تصريح کرد:ماموران پس از انجام هماهنگي هاي قضايي در دو اقدام غافلگيرانه و ضربتي و جداگانه، موفق به دستگيري هر دو متهم شدند.


سرهنگ راستي با اشاره به اينکه متهمين به بزه ارتکابي خود اعتراف نموده اند ادامه داد:متهمين پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شدند.


رئيس مرکز عمليات سازمان اطلاعات پليس تهران در پايان گفت:پليس با اشرافيت ،پوشش اطلاعاتي کامل،رصد و پيگيري شبانه روزي و حضور به موقع خود در محل حوادث،به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 402

یک پاسخ ارائه کنید