یگان امداد تهران بزرگ حافظ امنیت و آرامش شهروندان

یگان امداد تهران بزرگ حافظ امنیت و آرامش شهروندان سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از گشت های محسوس و نامحسوس یگان امداد فاتب قدردانی کرد.
5/5 - (1 امتیاز)

یگان امداد تهران بزرگ مجاهدانه و ایثارگرانه حافظ امنیت و آرامش شهروندان پایتخت است.

یگان امداد تهران بزرگ حافظ امنیت و آرامش شهروندان سردار رحیمی از برقراری امنیت گشت های انتظامی یگان امداد فاتب قدردانی کرد
یگان امداد تهران بزرگ حافظ امنیت و آرامش شهروندان سردار رحیمی از برقراری امنیت گشت های انتظامی یگان امداد فاتب قدردانی کرد


فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار رحیمی در جمع کارکنان یگان امداد بیان داشت:یگان امداد، مجاهدانه و ایثارگرانه حافظ امنیت و آرامش شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار حسین رحیمی در جمع کارکنان یگان امداد این فرماندهی با اشاره به اینکه یگان امداد ما یکی از یگان های نمونه است و زحمات و تلاش های این یگان قابل طرح و تحسین برانگیز و اثر گذار است، بیان داشت: گشت های انتظامی پلیس های مختلف بطور محسوس و نا محسوس در سطح پایتخت مشغول گشت زنی و تامین امنیت و آرامش جامعه هستند.


وی افزود: 240 تا 250 گشت انتظامی،خودرویی، موتوری و استقراری یگان مقدر امداد فاتب بطور شبانه روزی در سطح تهران فعالیت می کنند که محصول این تلاش ها دستگیری ده ها سارق، زورگیر، خفت گیر، اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه است.


سردار رحیمی با اشاره به عملکرد یگان ها و گردان های کنترل اجتماعات یگان امداد پایتخت،عنوان داشت:با توجه به وجود وزارت خانه ها،مجلس شورای اسلامی و … در پایتخت و تشکیل انواع تجمعات صنفی و اتحادیه ای که در راستای پیگیری مطالبات توسط اقشار مختلف مردم در پایتخت شاهد هستیم و برخی از آنها ساعت ها به طول می انجامد شاهد هستیم که این تجمعات توسط همکاران من در یگان امداد با آرامش و سعه صدر مدیریت می شود.


وی افزود: در این سه ماه و چند روز گذشته تجمعاتی که با تلاش های دشمنان و معاندان و مزدوران آنها در مواردی به اغتشاش و آشوب منجر شد یگان دلاور و مجاهد در این صحنه یگان امداد بود که کمتر از آن نام برده شد و با درایت، متانت و رعایت حقوق شهروندی این تجمعات را مدیریت می کرد.


رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت:سربازان ولایت در مجموعه یگان امداد تهران بزرگ با روحیه مجاهدانه و ایثارگرانه خود حتی کوچکترین درنگی در اجرای ماموریت های محموله نداشتند و همه تلاش خود را بکار بستند تا به امنیت و آرامش شهروندان خدشه ای وارد نشود.


این مقام ارشد انتظامی با شاره به اینکه اقدامات واحد چک و خنثی یگان امداد که با رشادات و دلاوری ماموریت های خود را انجام می دهند ستودنی است، گفت: یگان خواهران ما در یگان امداد به تازگی شکل گرفته که در بسیاری از ماموریت ها پیشتاز بودند و با قدرت در ماموریت های خود انجام وظیفه کردند.


سردار رحیمی با اشاره به اینکه یگان امداد فاتب با همه توان و با روحیه، انگیزه و اعتقاد راسخ در حقیقت شمشیر درنیام فاتب هستند، بیان داشت: اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بی اندازد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 370

یک پاسخ ارائه کنید