گروگانگیر جنوب تهران با سلاح گرم خلع سلاح و دستگیر شد

گروگانگیر جنوب تهران با سلاح گرم کلت کمری خلع سلاح و در شهرک ولیعصر توسط پلیس پیشگیری پایتخت دستگیر شد با گروگانگیری نافرجام فرزند همسر سابق.
5/5 - (1 امتیاز)

گروگانگیر جنوب تهران با سلاح گرم خلع سلاح و دستگیر شد.رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ سرهنگ موقوفه ای از گروگانگیری نافرجام در جنوب تهران با ورود به موقع پلیس خبر داد.

گروگانگیر جنوب تهران با سلاح گرم خلع سلاح و دستگیر شد سرهنگ جلیل موقوفه ئی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت
گروگانگیر جنوب تهران با سلاح گرم خلع سلاح و دستگیر شد سرهنگ جلیل موقوفه ئی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري صفر دو یک به نقل از پایگاه خبری پليس، سرهنگ “جلیل موقوفه ای” با اعلام اين خبر،گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر گروگانگیری در یک منزل مسکونی در شهرک ولیعصر توسط مردی میانسال،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری این محل قرار گرفت.


وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، مرد 40 ساله با استفاده از سلاح گرم (کلت کمری) فرزند،همسر سابقش و مادر و خواهر وی را در داخل منزل مسکونی محبوس و به گروگان گرفته است.


رئیس پلیس پیشگیری تهران، تصریح کرد: با حضور به موقع ماموران پلیس و مذاکره با فرد گروگانگیر، سرانجام این فرد که با گذاشتن اسلحه بر روی سر خود قصد خودکشی داشت، خلع سلاح شد و اعضای این خانواده بدون کوچکترین آسیبی از منزل خارج شدند.


سرهنگ موقوفه ای اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس از متهم مشخص شد انگیزه متهم از گروگانگیری اختلاف خانوادگی با همسرسابقش بوده است.


این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: عکس العمل خوب و به موقع همکارانم در سرکلانتری مربوط باعث نجات جان اعضای این خانواده و حتی خود متهم شد.

به اشتراک بگذارید
تصویر پیش فرض
sefrdoyek.ir
مطالب: 369

یک پاسخ ارائه کنید